TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Young Creative Chevrolet-roadshow

3983
Több, mint 300 hallgató kapott részletes információt a művészeti pályázaton való részvétel feltételeiről. Értékelték a fiatalok díjazott alkotásait, majd kipróbáltak három új autót is.

Hevestől Győr-Moson-Sopronig, Baranya és Somogy megyétől Pest megyéig 15 egyetem diákjai részesültek személyes tájékoztatásban Európa neves design versenyének részvételi feltételeiről, mialatt megosztották velük a korábbi évek tapasztalatait, megtekintették és értékelték nemzetközi és hazai fiatalok díjazott alkotásait, majd kipróbáltak három új autót is.

2012. február 7-én, a budapesti Loffice-ban vette kezdetét a Young Creative Chevrolet nemzetközi művészeti pályázat magyarországi szervezőcsapata által tartott pályázati prezentáció sorozat. A pályázatra regisztrált 15 felsőoktatási intézmény hallgatóihoz személyesen ellátogatott Egerbe, Győrbe, Sopronba, Pécsre és Kaposvárra a verseny szakmai tartalmáért, stratégiai és koordinációs feladataiért felelős három művész, valamint a Chevrolet PR igazgatója, Kaszás Zoltán.

A több, mint 300 hallgatón kívül az oktatási intézmények tanszékvezetői és adjunktusai is jelen voltak a tájékoztatókon, ahol részletes információkat kaptak a művészeti pályázaton való részvétel feltételeiről, valamint a hozzá kapcsolódó páratlan szakmai lehetőségekről. A lelkes diákok három új autót tesztelhettek a személyes találkozót követően, így átélhették azt az életérzést, amelyet kreatív alkotások formájában kell szemléltetniük a zsűri és a nagyközönség számára egyaránt.

A „Ne szalaszd el a lehetőséget, váltsd valóra álmaid!” mottó jegyében meghirdetett verseny hírét nagy örömmel fogadták az oktatók és a diákok egyaránt, hiszen az egyes kategóriák (divat, film, fotó, grafika) pályázói és nemzetközi győztesei kivételes lehetőségekhez jutnak. Nemcsak magas pénzdíjakat, szakmai gyakorlati lehetőséget, díjmentes utazást kínál a pályázat - világszinten elismert szaktekintélyekkel együttdolgozva és megalapozva helyüket nemzetközi szakmai körökben –, de tapasztalatot és ismereteket sikeres pályázatok megírásáról, csapatmunkáról, inspirációs lehetőségekről, továbbá kortárs művészeti irányzatokról a szervezők által biztosított előadásokon.

A karrier lehetőség, a tapasztalat és a hírnév megszerzése mellett a YCC történelmében az eddigi legmagasabb pénzjutalmak a következők: a belföldi elődöntő során kategóriánként 1.200, 800, 500 eurós díjak, a nemzetközi fordulóban további 4.000, 3.000, 2.000 eurós kategóriánkénti összegek.

Kivételessé teszi az idei pályázati felhívást az is, hogy ebben az évben a Young Creative Chevrolet kezdeményezést életre hívó autógyártó vállalat átvállalja a pályamunkák nyomtatási költségét, így a pályaműveket csak elektronikus formában kell benyújtani. A pályázóktól grafika kategóriában olyan pályaműveket várnak, amelyek szita technikával felvihetők választott anyagú pólóra, pulóverre. A divat, fotó és film kategória nevezőinek szintén csak digitális formában szükséges leadni alkotásaikat, amelyek a 10 napos budapesti kiállításon és dijátadó gálán lesznek megtekinthetőek plakátokon és kivetítőkön.

A pályázók számára kínált, díjmentes márciusi workshopokon olyan sikeres szaktekintélyekkel dolgozhatnak együtt a diákok, mint Perness Norbert fotográfus, Szabó Simon filmrendező, Csergő Noémi divattervező és Nagy László grafikus.

A verseny 2012-es központi témájával összhangban olyan esettanulmányokról is értesülhetnek a pályázó diákok a workshopon, melyek arra sarkallják őket, hogy vállalják fel ötleteiket, valósítsák meg lehetetlennek tűnő álmaikat. A mai napig a pályázatra regisztráltak magas száma azt igazolja, hogy kétszáznál is több olyan magyarországi fiatal tanul felsőoktatási intézményben, akik készek a nem mindennapi kihívásra, érdekli őket az alkalmazott művészet, és nyitottak a gyakorlatból származó ismeretek, tapasztalatok megszerzésére. Az elmúlt 3 évben a közép-kelet európai régióból Magyarországról regisztrált a legtöbb iskola és érkezett a legtöbb pályázat a nemzetközi versenyre. Az idei kimagasló számú érdeklődés és regisztráció alapján kimondható, hogy 2012-ben is meghatározó lesz a magyar jelenlét az európai megmérettetésen.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése