TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Young Creative Chevrolet-roadshow

3983
Több, mint 300 hallgató kapott részletes információt a művészeti pályázaton való részvétel feltételeiről. Értékelték a fiatalok díjazott alkotásait, majd kipróbáltak három új autót is.

Hevestől Győr-Moson-Sopronig, Baranya és Somogy megyétől Pest megyéig 15 egyetem diákjai részesültek személyes tájékoztatásban Európa neves design versenyének részvételi feltételeiről, mialatt megosztották velük a korábbi évek tapasztalatait, megtekintették és értékelték nemzetközi és hazai fiatalok díjazott alkotásait, majd kipróbáltak három új autót is.

2012. február 7-én, a budapesti Loffice-ban vette kezdetét a Young Creative Chevrolet nemzetközi művészeti pályázat magyarországi szervezőcsapata által tartott pályázati prezentáció sorozat. A pályázatra regisztrált 15 felsőoktatási intézmény hallgatóihoz személyesen ellátogatott Egerbe, Győrbe, Sopronba, Pécsre és Kaposvárra a verseny szakmai tartalmáért, stratégiai és koordinációs feladataiért felelős három művész, valamint a Chevrolet PR igazgatója, Kaszás Zoltán.

A több, mint 300 hallgatón kívül az oktatási intézmények tanszékvezetői és adjunktusai is jelen voltak a tájékoztatókon, ahol részletes információkat kaptak a művészeti pályázaton való részvétel feltételeiről, valamint a hozzá kapcsolódó páratlan szakmai lehetőségekről. A lelkes diákok három új autót tesztelhettek a személyes találkozót követően, így átélhették azt az életérzést, amelyet kreatív alkotások formájában kell szemléltetniük a zsűri és a nagyközönség számára egyaránt.

A „Ne szalaszd el a lehetőséget, váltsd valóra álmaid!” mottó jegyében meghirdetett verseny hírét nagy örömmel fogadták az oktatók és a diákok egyaránt, hiszen az egyes kategóriák (divat, film, fotó, grafika) pályázói és nemzetközi győztesei kivételes lehetőségekhez jutnak. Nemcsak magas pénzdíjakat, szakmai gyakorlati lehetőséget, díjmentes utazást kínál a pályázat - világszinten elismert szaktekintélyekkel együttdolgozva és megalapozva helyüket nemzetközi szakmai körökben –, de tapasztalatot és ismereteket sikeres pályázatok megírásáról, csapatmunkáról, inspirációs lehetőségekről, továbbá kortárs művészeti irányzatokról a szervezők által biztosított előadásokon.

A karrier lehetőség, a tapasztalat és a hírnév megszerzése mellett a YCC történelmében az eddigi legmagasabb pénzjutalmak a következők: a belföldi elődöntő során kategóriánként 1.200, 800, 500 eurós díjak, a nemzetközi fordulóban további 4.000, 3.000, 2.000 eurós kategóriánkénti összegek.

Kivételessé teszi az idei pályázati felhívást az is, hogy ebben az évben a Young Creative Chevrolet kezdeményezést életre hívó autógyártó vállalat átvállalja a pályamunkák nyomtatási költségét, így a pályaműveket csak elektronikus formában kell benyújtani. A pályázóktól grafika kategóriában olyan pályaműveket várnak, amelyek szita technikával felvihetők választott anyagú pólóra, pulóverre. A divat, fotó és film kategória nevezőinek szintén csak digitális formában szükséges leadni alkotásaikat, amelyek a 10 napos budapesti kiállításon és dijátadó gálán lesznek megtekinthetőek plakátokon és kivetítőkön.

A pályázók számára kínált, díjmentes márciusi workshopokon olyan sikeres szaktekintélyekkel dolgozhatnak együtt a diákok, mint Perness Norbert fotográfus, Szabó Simon filmrendező, Csergő Noémi divattervező és Nagy László grafikus.

A verseny 2012-es központi témájával összhangban olyan esettanulmányokról is értesülhetnek a pályázó diákok a workshopon, melyek arra sarkallják őket, hogy vállalják fel ötleteiket, valósítsák meg lehetetlennek tűnő álmaikat. A mai napig a pályázatra regisztráltak magas száma azt igazolja, hogy kétszáznál is több olyan magyarországi fiatal tanul felsőoktatási intézményben, akik készek a nem mindennapi kihívásra, érdekli őket az alkalmazott művészet, és nyitottak a gyakorlatból származó ismeretek, tapasztalatok megszerzésére. Az elmúlt 3 évben a közép-kelet európai régióból Magyarországról regisztrált a legtöbb iskola és érkezett a legtöbb pályázat a nemzetközi versenyre. Az idei kimagasló számú érdeklődés és regisztráció alapján kimondható, hogy 2012-ben is meghatározó lesz a magyar jelenlét az európai megmérettetésen.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése