TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az online ügyfélszerzés trükkjei

3991
A konverzió növelése és a konkurenciától való különbözés fontos az interneten érvényesülni vágyó magyar kis- és középvállalatok számára.

Az IngyenHivo.hu munkatársai az elmúlt hónapban közel kétszáz olyan magyar kkv-t, kérdeztek meg, melyek online ügyfélszerzési hatékonyságuk fejlesztésén dolgoznak.  A vállalkozókat az internetes jelenlétéről, az ezzel kapcsolatos problémáikról, azok főbb okairól, és ehhez fűződő véleményükről faggatták.

„A cégvezetők 75 százaléka az ügyfélkezelés minőségének javításában, a közvetlen személyes kapcsolattartásban látja a problémák megoldását.”– állítja Faragó Péter, a Skawa Innovation társtulajdonosa, az IngyenHívó online értékesítési szakembere.

A felmérés alapján az is kiderült, hogy a hazai cégtulajdonosok 40 százaléka a konverzió növelésében látja a legnagyobb feladatot, míg kétharmaduk pedig új vevőket szeretne találni, és bár oldaluk látogatottsága kiemelkedő, mégsem tudják növelni a valóban vásárló ügyfélszámot. A válaszadók több mint egyötöde a konkurenciától való megkülönböztetésben és különleges szolgáltatásokban látják a kulcsot üzletük fellendüléséhez.

Egyre több cégvezető ismeri fel az online értékesítésben rejlő lehetőségeket, és a vállalkozások egyre nagyobb összegeket költenek kereső-optimalizálásra és Adwords kampányokra, hogy látogatókat vonzzanak weboldalukra. Ugyanakkor ez csak arra elegendő, hogy az érdeklődő az adott oldalra tévedjen. Különböző típusú kisvállalatok vezetői számoltak be arról a jelenségről, hogy a magyar vásárlók bizalmatlanok, szeretik szóban, személyesen feltenni kérdéseiket, mind az adott céggel mind termékeikkel kapcsolatban.

„Napi szinten hívnak minket ezen az eszközön keresztül, így megsokszorozódott vevőink száma.” – mondta Alagi Nóra az Akkudiszkont.hu képviselője, akinek ügyfelei jellemzően internetes keresések alapján jutnak el a vállalkozáshoz. Azonban a sok speciális akkumulátor között nehéz megtalálni az éppen szükséges modellt, ilyen helyzetekben is nagy segítség a látogató számára a weboldalba ágyazott azonnali elérés lehetősége.

„Az egy kattintással, ingyenesen elérhető telefonos kapcsolatfelvételi mód révén a látogató testre szabott választ, szakértő segítséget és pozitív benyomást kap azonnal. Így jóval nagyobb eséllyel válik ügyféllé.” – összegzi tapasztalatait Faragó Péter, az IngyenHívó online szakembere.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése