TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A dm drogerie markt közösségi médiás kommunikációja a Social Media Best Practice Válságkommunikációs különdíját kapta meg.

A A dm drogerie markt két éve dolgozik együtt a NeoNoir Kommunikációs ügynökséggel.
A közös munka egy válságkommunikációs kampánnyal indult, mivel a dm-et rengetegen támadták anno a Facebookon a biztonsági őreik miatt. A gyors, őszinte és hatékony kommunikációnak köszönhetően azonban a helyezet nemcsak semlegesítették, de a drogérialánc előnyére is fordították. A NeoNoir kríziskezelése azóta minden szakmai díjat bezsebelt, legutóbb a feburár 15-i „Social Media Best Practice” konferencia 94 beérkezett pályázata közül nyerte el a Válságkommunikációs különdíjat, ezt megelőzően pedig a Prizma verseny Kríziskommunikációs kategóriáját, illetve az összesített fődíjat is, az Év Pr Megoldása megtiszteltetést szerezte meg.

Ez a kampány abból a szempontból teljesen egyedülálló, hogy jól mutatja, hogy a márkáknak minden eshetőségre felkészültnek kell lenniük mielőtt a Facebookra mennek. Sokan megjelennek a legnagyobb közösségi oldalon, csak azért hogy ott legyenek, de nincsenek tisztában azzal, hogy ez bizony veszélyeket, krízishelyzeteket is hordozhat magában. A kommentelőket nem szabad félválról venni, a pr kommunikációt pedig nemcsak a sajtó számára kell használni, hanem a közösségi médiában is” – mondta Szabó Virág a NeoNoirtól, a kampány kivitelezője.

A közösségi oldalak egyre meghatározóbb szerepet töltenek be a mindennapi életben. Így a drogérialánc is létrehozta saját Facebook-csoportját, amely máris több mint 26000 rajongót számlál. A dm az ügynökség segítségével minden érdeklődőnek válaszol, kommentjeikre reagál, sőt a vélemények alapján, ha szükséges változtatja üzletpolitikáját, így a cég a lehető legközelebb kerül a vevőkhöz. A vásárlókkal való kommunikációban a falak leomlottak, és a közösségi médián keresztül mindenki hozzátehet észrevételeivel Magyarország vezető drogériahálózatának működéséhez.

„A dm-nél az egyik elsődleges csatornává vált a  Facebookon való online kapcsolattartás, hiszen  közvetlen és valós kommunikációt tesz lehetővé a vásárlóinkkal. Az oldal tervezése során kiemelten figyelünk a különböző érdeklődésű és korosztályú felhasználók igényeire, egyensúlyban tartva a termékújdonságok, a szórakoztató applikációk és a hűségprogramok híreit. A vásárlókkal való még személyesebb kapcsolat elősegítése érdekében a rajongóink számára meghirdetett vevőtalálkozókat is szervezünk. Így volt már parfüm, tini, és két alkalommal kismama találkozónk. Terveink szerint a közeljövőben az 50 feletti vásárlóinkat és a bio termékek szerelmeseit invitáljuk majd egy kötetlen beszélgetésre” – nyilatkozta Kanyó Roland, a drogerie markt PR menedzsere.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése