TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egymillió rajongóját ünnepli a KLM

3838
A sikeres kampánysorozatnak köszönhető az egymillió rajongó.

A Social Times nevű weboldalt teljes izgalomban tartják a holland légitársasággal kapcsolatos hírek. A  KLM az elmúlt néhány évben a közösségi médiában söpört végig eredeti kampányaival annak érdekében, hogy rajongókat cserkésszen be úgy, hogy személyre szóló ajándékokkal jutalmazta őket, fényképeiket pedig a repülőgépeken állította ki. Sőt, egy Guiness Rekord felállítása is az ő nevükhöz fűződik egy fedélzeten megrendezett táncos party által. Most új mérföldkövet értek el- a rajongók száma elérte az egymilliót a közösségi médiában. Ezt az örömteli eseményt ünneplik köszönetet mondó videóval a youtube-on. A videóban a személyzet fejezi ki örömét és mond köszönetet abból az alkalomból, hogy egymillió rajongóra tettek szert, mely komoly mérföldkőnek számít.

 

www.socialtimes.com

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése