TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Community Manager

3823
A Dream Interactive Kft. Magyarország meghatározó digitális ügynöksége saját online szolgáltatásaihoz főállású tapasztalt Community Managert keres.

Feladatok:
• Közösségi média stratégia kidolgozása a managementtel, majd annak végrehajtása
• Blog postok írása, promotálása, kommentek managelése
• Facebook, Twitter és egyéb social media csatornák kiaknázása
• Új social média lehetőségek felkutatása és alkalmazása
• A követők és interakciók számának növelése
• Kapcsolat kialakítása és fenntartása téma-specifikus bloggerekkel
• Vendégpostok írása, blogok felkutatása, publikálás leszervezése
• Konkurens cégek folyamatos monitorozása, tevékenységük reportolása
• Eredmények bemutatása (látogatottság növelés, követők száma, “mentions”, stb)
• Sajtóanyagok írása és megjelenésének managementje
• Linképítési feladatok, “seo bait” tartalmak létrehozása
• Giveaway-ek szervezése, kampányok értékelése
• Hírlevél és egyéb “szöveges” csatornák kezelése, hatásfokának folyamatos növelése
• Affiliate stratégia továbbfejlesztése és végrehajtása.
• Affiliate partnerek felkutatása, kommunikációja, konkurens rendszerek figyelemmel követése
• Alkalmanként prezentációs feladatok külföldön és belföldön, konferenciák látogatása

Elvárások:
•Felsőfokú és friss angol nyelvtudás
• Kiemelkedő kommunikációs, kapcsolatteremtési és közösség építési készség
• Social Média mélyreható és naprakész ismerete, üzleti alkalmazási múlt
• Szakirányú felsőfokú képzettség
• Önállóság és proaktivitás
• Motivált munkavégzés, folyamatos fejlődés igénye, célok folyamatos üldözése
• Ne rémülj meg, ha CMS-t kell használni, és rendelkezz alapszintű HTML ismerettel

Előnyök:
• Másik idegen nyelv ismerete
• Fényképezés, vagy egyéb vizuális terület szeretete
• Keresőmarketing (SEM), keresőoptimalizálási (SEO) és Analitikai tapasztalat

Jelentkezés az alábbi feltételekkel (ügyelj a részletekre):
job@dream.hu email címen
• Fényképes szakmai önéletrajz, referenciák részletes bemutatásával
• Motivációs levél, fizetési sáv megjelölésével
• Jelentkezésednél ne felejts el a Community Manager jeligére hivatkozni.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése