TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Feltöltésre kész – Gemius-konferencia

3799
A Gemius SA online piackutató intézet idén negyedik alakalommal rendezi meg az Internet CEE konferenciáját hirdetés, e-kereskedelem és online média témakörökkel.

A rendezvénynek a korábbi évekhez hasonlóan Varsó ad otthont, ahol a régió kulcsszereplői ismét összegyűlnek, ezúttal a „Feltöltésre kész” szlogen jegyében. Idén ismét terítéken az internetes hirdetési piac, az e-kereskedelem és az online média.

„Az idei konferencia összefoglalja az elmúlt két év legfontosabb internetpiaci eseményeit, lefedve az előző konferencia óta eltelt időszakot. Az előző konferenciát követő pozitív visszajelzésekre támaszkodva, valamint figyelembe véve a projekt regionális jelentőségét, mint iparági eszme- és best-practice cserék helyszíne, izgatottan várjuk, hogy mit hoz az idei konferencia.” - nyilatkozta Marta Klepka, a Gemius S.A. nemzetközi marketing igazgatója.


A három korábbi konferencia (2007, 2008 és 2010) mind Európában, mind globálisan jelentős szerepet töltött be, ezzel bizonyítva a hasonló regionális események szükségességét. Az Internet CEE, a internetpiaci szakértők összehozásával kiváló színteret nyújt a kulcsszereplők eszmecseréinek a CEE régióban és azon túl egyaránt. A 2010-es konferencia olyan jelentős neveket vonultatott fel, mint a Yahoo!, a ZenithOptimedia, a Microsoft, a TheEconomist Online, a Yandex, a Mail.ru és sokan mások.

“A esemény szlogenjére– „Feltöltésre kész” - tekintettel  az idei konferencia fókusza az információ és internet pozitív hatásának maximalizálása és a mobil technológia szerepe az üzletvezetésben és hatékony kommunikációban. Továbbá a kétnapos szakértői találkozó során a diskurzus részét képzik a különböző digitális média modellek, valamint a fogyasztók egymás közötti és brandekkel való online interakciói is. – jegyezte meg Dariusz Sokolowski, a NoNoobs cégvezetője.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése