TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sikeres a parafakampány

3552
Tizenhatezren csatlakoztak az Én a parafával vagyok elnevezésű, olasz nyelvű Facebook-oldalhoz. Milánóban és környékén már több mint 70 parafadugógyűjtő-pont működik.

Torinóban óvodások, iskolások, éttermek, kereskedelmi láncok, borkóstoló egyesületek is részt vesznek a 2011 elején indult, a WWF zöldszervezet, a Gambero Rosso és a Slow Food olasz gasztromozgalmak szponzorálta kampányban.

A természetes fakéreg előnyeit és pozitív környezeti hatását hirdető kampány 14 országot érintett, élükön a parafa világpiacát vezető Portugáliával, a második helyen álló Spanyolországgal és a harmadik helyezett Itáliával.

Olaszország - az ágazatban nemzetközi hírnévvel bíró szardíniai parafatermelőknek köszönhetően - évente 17 ezer tonna, vagyis másfél milliárd darab parafadugót gyárt. Ennek hetven százalékát a boripar használja fel, innen a fogyasztók háztartásába kerül, majd a szemétbe. A kampány éppen a parafa újrahasznosítását célozta meg.

A 2010-ben indított kísérleti fázisban Itáliában több mint egymillió parafadugót gyűjtöttek össze. A parafa alapanyagként a bioépítkezésben, bútorgyártásban is alkalmazható. Egyre gyakrabban használják dekorációként, a szobrászatban és dizájnelemként is.

A Demoskopea olasz közvéleménykutató felmérése szerint az olaszok 57 százaléka kizárólag parafadugós bort és pezsgőt vásárol, és ha parafadugós az üveg, többet is hajlandó érte fizetni. (MTI)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése