TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagyon érdekes kampányt futtattak a svédek, amelynek középpontjában a biztonságos szex állt, de ennél sokkal izgalmasabb az az applikáció, amelyet mindehhez fejlesztettek.

Hazánkban alapvetően még ott tartunk, hogy a biztonságos szexet tantermeket járva, unalmas előadásokkal kell hirdetni. A svédek most megmutatták, hogy nem csak így lehet, sőt a saját világukon keresztül, könnyed hangvétellel kell a fiatalokhoz közelíteni.

Az Ester ügynökség 50 ezer QR kóddal ellátott óvszert osztott szét a 20-30 év közötti stockholmi fiataloknak, akik miután okostelefonjukkal beszkennelték a kódot, letölthették a szerelmi applikációt. Ahogy azt már a neve is sugallja, az applikációt szeretkezés közben kell használni, emlékeztetve az óvszer használatra. Ha ezt megtette a pár, akkor az app mérni kezdi az aktus közben a szobában érzékelhető tényezőket: a hangokat, az időtartamot és a ritmust. Miután már mindenki "jól végezte dolgát", a felhasználó létrehozhatja a saját profilját és összehasonlíthatja teljesítményét másokkal.

Azonban az ügynökség igazán abban volt ügyes, hogy ezekből az adatokból statisztikát állított össze, amelyet közzétett a városban. Az emberek például megtudhatták, hogy azon a hétvégén hányan éltek szexuális életet, vagy hogy a kutyatulajdonosok hangosabbak az ágyban mint a macska tulajdonosok. A téma könnyed megközelítése nagy figyelmet irányított a kampányra, amely így rengeteg emberre hatással volt.

A kampány nyáron futott, és ez idő alatt több mint 5900 különböző grafikont regisztráltak. (www.socialtimes.hu)

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése