TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Parfümtalálkozót szervezett a dm

3477
A dm célja egy olyan fórum létrehozása volt, ahol a parfümkedvelők megoszthatták észrevételeiket a kínálattal, a karácsonyi parfümakcióval és a dm-mel kapcsolatosan.

A dm drogerie markt a karácsonyi parfümakcióval az illatok szerelmeseinek és az ajándékozni vágyóknak szeretne kedveskedni, így a drogérialánc most őket hívta találkozóra. A kötetlen beszélgetésre a dm Facebook-oldalán lehetett jelentkezni, ahol a cég 15 főt sorsolt ki, akik részt vehettek a különleges eseményen. A rendezvényre december 2-án a Marvelosa Café-ban került sor, és a beszélgetés motorjai a parfümgyártó illetve - forgalmazó cégek szakértői voltak. Képviseltette magát a Coty, a Prestige Products és a Primőr Cosmetics is.

A dm célja egy olyan fórum létrehozása volt, ahol a parfümkedvelők nyíltan megoszthatták észrevételeiket, ötleteiket a kínálattal, a karácsonyi parfümakcióval, a cég hivatalos Facebook oldalával és magával a dm-mel kapcsolatosan. Profi szakemberek a helyszínen prezentációkat, illatréninget és a szaglósejteket megtornáztató játékokat tartottak a témában, így „szemléltetve” mondanivalójukat. Hitelesen adtak parfümválasztási tanácsokat a résztvevők számára, akár személyre szabottan is.

A vendégektől pedig a dm résztvevői megtudták, hogy a bolthálózatot leginkább a törzsvásárlói akciója miatt választják, mert számtalan kedvezményekhez tudnak így hozzájutni. Az ajánlatok közül kiemelték és egyedülállónak tartották a november 24-én induló karácsonyi parfümakciót, amelynek keretében akár 50% kedvezménnyel vásárolhatók meg a legkedveltebb illatok. A drogérialánc rengeteg pozitív visszajelzéssel gazdagodott.

A beszélgetés során kiderült az is, hogy mi motiválja a vásárlást, mi alapján döntenek egy termék mellett, milyen kommunikációs eszközökre fogékonyak a vásárlók.

A találkozó nagyon produktív volt: kellemes hangulatban, tartalmas előadásokkal és aktív résztvevői közreműködéssel telt el a péntek délelőtt.

Az év elején tartott kismama találkozó, a nyáron megszervezett „tini-tali” és a mostani parfümtalálkozó is alátámasztja, hogy a Facebook csoporttagokkal való személyes beszélgetések élvezetesek és hasznosak, mind a cég, mind a vásárlók számára.

A dm ezért a jövőben is folytatja a kerekasztal-beszélgetések sorozatát, amelyekről hírek, akciók és aktuális karácsonyi applikáció mellett, a cég Facebook oldalán tájékozódhatnak az érdeklődők.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése