TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új szakemberek a Funzine Media-nál

3429
Tovább növeli piaci részesedését, és ehhez kibővíti menedzsmentjét Magyarország legnagyobb példányszámú idegen nyelvű kulturális magazinja, a FUNZINE.

A legfontosabb változások az újság tartalmi és üzleti moduljait is érintik: Huszti Gergely személyében új főszerkesztő csatlakozott a csapathoz, míg Hajnal Csilla értékesítési vezetőként járul hozzá a magazin új portfóliójának bevezetéséhez és további piaci növekedéséhez.

„Az elmúlt 6 évben a cég töretlen ütemben fejlődött, sőt a válságban is növeltük bevételeinket. A fejlődés fenntartásához további széles tapasztalattal bíró, minőségi szakemberekre volt szükség, ezért történtek a személyzetfejlesztési lépések. A mi esetünkben különösen fontos szerepet játszik például – és ezzel unikális gondolkodásmódot képviselünk a magyar médiapiacon – a közösségünkkel való szoros kapcsolattartás.  Új kollégákkal erősítettük ezt a területet, de a marketing illetve online divíziónkat is.” – mondta Novotta Krisztina, a FUNZINE ügyvezető igazgatója.

December elsejétől Hajnal Csilla a FUNZINE új értékesítési vezetője, akinek a feladata a sales csapat szakmai vezetése, a sales stratégia kialakítása illetve az ügyfélkör további bővítése lesz. A szakember 2004-től a Népszabadság Zrt-nél dolgozott értékesítési csoportvezetőként, ezt megelőzően pedig a Pesti Est key account managere volt. „Úgy gondolom, a FUNZINE olyan változások előtt áll, amely egyedülálló a magyar médiapiacon. A sikertörténet már elkezdődött, ugyanakkor óriási szakmai kihívást is érzek a feladatban, ehhez szeretnék az eddigi értékesítési területen szerzett tapasztalatommal hozzájárulni.”

Huszti Gergely az elmúlt 6 évben az Ulpius-Ház Könyvkiadónak volt a főszerkesztője illetve irodalmi vezetője, ezt megelőzően a Magvető és Athenaeum könyvkiadóknál volt szerkesztő és nemzetközi kapcsolattartó. Az általa bevezetett tartalmi újításokkal, a FUNZINE még inkább magazinosabb megjelenésével, a számos egyedi tartalommal, illetve a kínált programok szélesebb körű tematizálásával már egy hónapja találkozhatnak a FUNZINE olvasók.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése