TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

DM belga módra

3415
Új DM-fogással népszerűsítette az antwerpeni Yven Van Houdt reklámügynökség a 7Dimanche című hetilapot az olvasók és a médiavásárló cégek között.

A 7Dimanche vasárnapi újság imidzst váltott. Új logót kapott, és sok új, izgalmas hírrel szolgált az olvasók számára. A frissen megújult lapban azt szerették volna bebizonyítani a médiavásárló cégeknek, hogy a lapban bőven akad olyan felület, ahol érdemes hirdetést elhelyezni.

A lap akcióba lendült és 2011. október 7-én (pénteken) 12 darab Nokia mobiltelefont osztott ki a médiavásárlóknak, egyet pedig megtartott. Egyetlen egy üzenet jelent meg a képernyőn: ’’ Tartsd szemmel a telefont vasárnap”. Ezen a napon jelent meg az újság (2011. október 9-én), 13 darab rövid hirdetéssel, melyek ingyen elvihető holmikra hívták fel a figyelmet. Az újság különböző pontjain felbukkanó ’’négysorosok” roppant széles skálán mozogtak, használt ruhát reklámoztak, falfestéket, bort, sőt, olyan is akadt, mely virágcserepeket kínált.

A hirdetések alján a 13 különböző telefonszám szerepelt. Az olvasók azonnal tárcsázták a számokat. A vonalak égni kezdtek, a hívásokra pedig a médiavásárlók képviselői válaszoltak. Az eredmény elképesztő volt. A cégeknek reggel 10 és este 6 óra között rengeteg hívásra kellett reagálni, szám szerint 176-ra, vagyis minden harmadik percben egy hívásra.

Hétfőn, (okt. 10-én) fedték fel a kampányt a médiavásárló cégeknek. Elküldték nekik az előző napi újságot a rájuk vonatkozó bekarikázott hirdetéssel, telefonszámmal, és egy másik üzenettel együtt, mely így hangzik:

"Ha ekkora nagy befolyással bír egy ilyen kis hirdetés, képzeld el, mekkora hatása lehet printkampánynak a 7Dimanche-ban”.

Annak érdekében, hogy biztosítsák, hogy az összes cég tudjon erről a DM-ról, reggelivel és friss újsággal kompenzálták a mozgalmas vasárnapot. A reakciók a ’’Micsoda akció” "Gratulálok!”  és a ’’Bocsánat, de a századik hívás után kikapcsoltam a mobilom” között ingadoztak, a legtöbb azonban pozitív volt. (www.adsoftheworld.com)

Csics Zsófia

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése