TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

DM belga módra

3415
Új DM-fogással népszerűsítette az antwerpeni Yven Van Houdt reklámügynökség a 7Dimanche című hetilapot az olvasók és a médiavásárló cégek között.

A 7Dimanche vasárnapi újság imidzst váltott. Új logót kapott, és sok új, izgalmas hírrel szolgált az olvasók számára. A frissen megújult lapban azt szerették volna bebizonyítani a médiavásárló cégeknek, hogy a lapban bőven akad olyan felület, ahol érdemes hirdetést elhelyezni.

A lap akcióba lendült és 2011. október 7-én (pénteken) 12 darab Nokia mobiltelefont osztott ki a médiavásárlóknak, egyet pedig megtartott. Egyetlen egy üzenet jelent meg a képernyőn: ’’ Tartsd szemmel a telefont vasárnap”. Ezen a napon jelent meg az újság (2011. október 9-én), 13 darab rövid hirdetéssel, melyek ingyen elvihető holmikra hívták fel a figyelmet. Az újság különböző pontjain felbukkanó ’’négysorosok” roppant széles skálán mozogtak, használt ruhát reklámoztak, falfestéket, bort, sőt, olyan is akadt, mely virágcserepeket kínált.

A hirdetések alján a 13 különböző telefonszám szerepelt. Az olvasók azonnal tárcsázták a számokat. A vonalak égni kezdtek, a hívásokra pedig a médiavásárlók képviselői válaszoltak. Az eredmény elképesztő volt. A cégeknek reggel 10 és este 6 óra között rengeteg hívásra kellett reagálni, szám szerint 176-ra, vagyis minden harmadik percben egy hívásra.

Hétfőn, (okt. 10-én) fedték fel a kampányt a médiavásárló cégeknek. Elküldték nekik az előző napi újságot a rájuk vonatkozó bekarikázott hirdetéssel, telefonszámmal, és egy másik üzenettel együtt, mely így hangzik:

"Ha ekkora nagy befolyással bír egy ilyen kis hirdetés, képzeld el, mekkora hatása lehet printkampánynak a 7Dimanche-ban”.

Annak érdekében, hogy biztosítsák, hogy az összes cég tudjon erről a DM-ról, reggelivel és friss újsággal kompenzálták a mozgalmas vasárnapot. A reakciók a ’’Micsoda akció” "Gratulálok!”  és a ’’Bocsánat, de a századik hívás után kikapcsoltam a mobilom” között ingadoztak, a legtöbb azonban pozitív volt. (www.adsoftheworld.com)

Csics Zsófia

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése