TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén 36 országból 4824 nevezés érkezett, ebből 39 pályázatot hazai ügynökségek nyújtottak be. A nevezések száma 11 százalékkal nőtt a tavalyi évhez képest.

Idén a Eurobest nemzetközi reklámfesztiválra 13 kategóriában lehetett nevezni, a legtöbb pályázat Print (711), Film (677) és Outdoor (672) kategóriában érkezett. A versenyben részt vevő 36 ország közül Németország mintegy 1141 pályázatot nyújtott be, őket követi Franciaország 616, majd Svédország 530 nevezéssel. A 2010-es évhez képest a beérkezett nevezések száma 11 százalékkal nőtt, a legnagyobb emelkedés Film (80%) és Mobil (76%) kategóriában figyelhető meg.

A Eurobest reklámfesztiválon hazánkat 11 ügynökség 39 pályázattal képviseli, a nevezéseket 11 kategóriában nyújtottuk be. A magyarországi ügynökségek körében a legnépszerűbb kategória a Média, majd a Film és Interaktív kategória volt. Az Ogilvy & Mather Budapest összesen 17 nevezéssel vezeti a mezőnyt, őket követi a DDB 7, majd a Kirowski 3 pályázattal.

A beérkezett pályamunkákat egy 86 tagú neves szakemberekből álló zsűri értékeli. A legjobbaknak járó kategória díjak mellett kiosztják az Év Hálózata, az Év Reklámügynöksége, az ÉV Interaktív Ügynöksége és az Év Hirdetője díjakat is.

Az idei háromnapos fesztiválnak Portugália fővárosa, Lisszabon ad otthont november 28 és 30 között. A Sao Jorge moziban megtekinthetők lesznek a döntőbe jutott alkotások is. A díjátadó gálát a Sao Luis Színházban rendezik meg november 30-án. Az ünnepséget egy nagyszabású after party követ, amit a Baixa / Chiado PT Bluestation metróállomáson rendeznek meg.

A verseny hivatalos hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, a MAKSZ.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése