TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hatvankilenc helyi élelmiszeripari kis- és középvállalkozással találkoztak a Tesco munkatársai Szegeden, hogy az együttműködési lehetőségekről egyeztessenek.

Az áruházlánc idén másodszor kezdeményezett párbeszédet, ezúttal Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megyében működő potenciális beszállítói részére.

November 17-én, Szegeden tartotta a Tesco ötödik Regionális Beszállítói Fórumát. Az egyeztetésen 69 potenciális kis- és középvállalkozás vett részt, és mutatta be termékeit Bács-Kiskun, Békés és Csongrád megyéből. A jelentkező vállalatok között voltak sütő- és húsipari vállalkozások, borászatok, tésztaféléket és konzerveket előállító beszállítók, valamint első alkalommal zöldség- és gyümölcstermelők is.

Az egész napos rendezvényen olyan régiós termelők vettek részt, akik kapacitásuknál fogva képesek olyan mennyiségű jó minőségű terméket előállítani, amellyel regionálisan, vagy akár országos szinten is el tudják látni a Tesco üzleteket.

„Vállalatunk évek óta a magyar beszállítók elkötelezett partnere, jelenleg is több mint 1.200 hazai vállalkozással állunk üzleti kapcsolatban és biztosítjuk számukra a legnagyobb felületet, hogy termékeiket eljuttathassák a fogyasztókhoz. Nagyvállalati kapcsolataink mellett a helyi termelők, kis- és középvállalkozások támogatására is figyelmet fordítunk. Regionális Beszállítói Fórumunkkal is segítjük őket abban, hogy termékeiket a Tesco polcain át minél több vásárló megismerhesse, nemcsak országosan, hanem az országhatárokon túl is” – mondta el David B. Wood, a Tesco kereskedelmi igazgatója.

A Tesco 2009 novemberében egyedülálló párbeszédsorozatot kezdeményezett a helyi közösségek gazdasági szereplőivel. A vállalat elsőként Hajdú-Bihar, Borsod-Abaúj-Zemplén és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, másodszorra Győr-Moson-Sopron, Zala, Vas és Veszprém, harmadszorra Tolna, Baranya és Somogy megye, negyedszerre pedig Fejér, Komárom-Esztergom és Pest megye kis- és középvállalkozásaival találkozott, amelyek eredményeként már közel 300 hazai termék került újonnan a Tesco polcaira.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése