TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy hasznos eszköz annak, aki szeretne minél több rajongót a Facebook oldalára vonzani: egyedi applikációk. Útmutató az alkalmazásukhoz.

Sok vállalat nyúl az egyedi applikációkhoz, hogy fejelessze üzletét, és növelje a rajongók elkötelezettségét.

Hogyan jutsz applikációhoz?

Egyik lehetőség az, hogy a Facebook keresőjében rákeresel, és kiválasztod a tetszetőset a többmillió felajánlás közül. Másik pedig, hogy az appdata.com oldalon kutakodsz, ahol toplistázva vannak, külön felsorakoztatva a legfrissebbek, a fejlesztők alapján, vagy akár a napi növekedés szerint.

Gyakran a legjobb megoldás a saját applikáció, amely figyelembe veszi a márka minden sajátosságát, jelenlegi kommunikációs statégiát, és a helyi piac sajátosságait. Ezek az egyedi fejlesztésű applikációk óriási sikert hozhatnak, azonban gyakran gondot is jelenthetnek a vállalkozások számára, mert az azonnali reakciót igénylő piacokon a hosszúra nyúlt fejlesztési folyamat visszaveszi a tervezett rugalmasságot. Arról nem is beszélve, hogy az ilyen fejlesztések igen nagy mértékben képesek kimeríteni a reklám keretet. Az ilyen problémák kiküszöbölésére egy új piaci szegmens jött létre, félkész testre szabható applikációk világa.

Instant applikációk

Íme néhány a SocialTimes Moduláris Instant applikációi közül.

1. iFrame Wizard - ingyenes

Az applikáció segítségével pár perc alatt létrehozhatsz egyedi menüpontokat az általad adminisztrált oldalakon, legyen az kép, link, vagy html tartalom. Lájkolásra buzdíthatod a látogatókat, analizálhatod az oldal forgalmát!

2. iFrame Wizard Plus - prémium

Az applikáció segítségével pár perc alatt létrehozhatsz egyedi menüpontokat az általad adminisztrált oldalakon, legyen az kép, link, vagy html tartalom. Lájkolásra buzdíthatod a látogatókat, analizálhatod az oldal forgalmát... a Plus változatban: egyedi ikont is kérhetsz!

3. Gallery Wizard - ingyenes

A SocialTimes Gallery Wizarddal hozzáadhatod oldaladhoz a letisztult dizájnnal megálmodott fotó galériát, amely mindössze néhány kattintásba kerül.

4. Gallery Wizard Plus - prémium

Az applikáció segítségével pár perc alatt létrehozhatsz egyedi menüpontokat az általad adminisztrált oldalakon, legyen az kép, link, vagy html tartalom. Lájkolásra buzdíthatod a látogatókat, analizálhatod az oldal forgalmát... a Plus változatban: egyedi ikont is kérhetsz!

5. Fotópályázat - prémium

Feltölthetőek saját készítésű fotók, szavazhatnak, lájkolhatják a felhasználók, akik megoszthatják az ismerősökkel és harcba szállhatnak a jutalomként megnevezett ajándékokért. Kiváló eszköz az új rajongók megszerzésére és a már meglévők aktivizálására.

6. Kvízjáték - prémium

Az applikációval bármilyen kérdéssort összeállíthatsz a Facebook aloldalon, ahol a rajongók több válaszlehetőség közül választhatnak. A helyes válaszadók közül sorsolással kerül ki a nyertes. Gyors, könnyen kezelhető eszköz az új rajongók megszerzésére és a meglévők aktivizálására.

7. Mérleg - prémium

A vagy B? A játék lényege, hogy két termék/cél/tárgy közül a rajongók kiválaszthatják a nekik leginkább tetszőt azáltal, hogy szavaznak rá. Akár kötél húzásnak is felfogható, ahol a kötelet bármilyen vizuális elem helyettesítheti. Amelyik csoport mellett több rajongó sorakozik fel, az lesz a győztes, onnan sorsol a gép. Gyors, könnyen kezelhető eszköz az új rajongók megszerzésére és a meglévők aktivizálására.

8. Teszt - oklevéllel - prémium

Az applikációval bármilyen kérdéssort összeállíthatsz a Facebook aloldalon, ahol a rendzser értékeli a kérdésekre adott válaszok eredményességét. Az eredményt névreszóló oklevélel jutalmazza, amely publikálásra kerül a felhasználó falán. Egy meghatározott százalék feletti válaszadók közül sorsolással kerül ki a nyertes. Alkalmas oktatásra, és egyben kiváló eszköz sok új rajongó megszerzésére és a meglévők aktivizálására.

9. Klikkvadász - prémium

Az applikáció segítségével egy megadott határidőn belul, minél több klikket kell produkálni a termékre kattintva. Az eredmény perszonalizált kép formában kerül ki a játékosok falára, elősegítve a virális terjedést, és az új lájkolók megszerzését. Remek játék, remek promóciós lehetőség, és remek lájk-gyűjtő.

Az applikációkat már sok hazai márka kipróbálta, nem kevés sikerrel, a napi pár száztól egészen napi tízezer fős rajongói növekedést produkálva, olykor-olykor a rajongókat edukálva vagy pusztán szórakoztatva.

forrás: SocialTimes

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése