TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Baráth Maya 2011. november 1-től vette át a magyar tulajdonban levő médiacsoport reklám- értékesítési teendőinek irányítását. A szakembertől a Figyelőt, az IPM Magazint, a Családi Lapot is kiadó csoport reklámbevételeinek növelését és imázsának erősítését várja el.

Barát Maya a Hírlapkiadó Vállalat Reklámszerkesztőségében kezdte pályáját, majd az Áfor sajtóosztályán dolgozott sajtóreferensként. Négy éven át a Lapkiadó Vállalat értékesítési osztályát erősítette, majd a nyolcvanas évek közepén a Pannónia Filmstúdió Video részlegénél, később a Híradó és Dokumentum Filmgyárban referenciafilmeket készített. A rendszerváltást követően kilenc éven át vezette a Magyar Hírlap Kereskedelmi részlegét, majd ezt követően a Világgazdaság kereskedelmi igazgatója, később – 2002 és 2005 között – a Népszava médiaigazgatója volt. A Magyar Hírlaphoz 2005-ben tért vissza, a napilap kereskedelmi ügynöksége, a Rising Star ügyvezetőjeként.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése