TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új periódus van, új rendszer nincs?

3326
Nagy sikerrel lezajlott a BTL Labor Új periódus, új rendszer? című kísérleti konferenciája a promóciós piac átrendeződéséről. A folyamatosan frissülő cikkekben az ott elhangzott előadásokból válogatunk.

Macher Szabolcs, az r-time ügyfélkapcsolati és online értékesítési igazgatója arról beszélt, hogy új periódus van, új rendszer azonban nincs.

Az emberek ősi ösztönök alapján működnek. A vásárlók olcsón, azonnal akarnak mindent. Az új médiafogyasztási szokások kialakulását is nagyban segíti az interneten elérhető tartalmak ingyenessége.

De mindezek ellenére az idén várhatóan rekordidőt töltenek tévénézéssel az emberek Magyarországon, s a hiedelmekkel ellentétben a fiatalok is néznek tévét.

A tartalomelőállítóknak továbbra is vannak produkciós és egyéb költségei, de ezeket csak a hagyományos (lineáris) médiafogyasztáson alapuló üzleti modellben tudja megfizettetni.

 

Zab Gábor, a Red Bull ügyvezető igazgatója azt ecsetelte, mikor a legintenzívebb a márkaélmény. A végkövetkeztetése az volt, hogy olyan rendezvényt kell csinálni, ami lehetővé teszi, hogy a fogyasztó maga álljon a színpadra, mert ekkor a legmaradandóbb a hatás. Egyelőre szerinte legfeljebb a rendezvények 10 százaléka ilyen. A Red Bull eseményei közül jó példaként megemlítette többek között a Liszt Remixet, a Röpnapot, a Ládaderbit, a nemzetközi Papírrepülő versenyt és a Gravitációra tojó versenyt, amivel például különösen sok egyetemistát lehetett megmozgatni. A Red Bullnak bejött a koncepció, hiszen a növekedése most is 10 százalék fölött van.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése