TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ötletes ambient a Nestlétől

3316
A Nestlé legújabb reklámfilmje – amely a Contrex vizet népszerűsíti – megmutatja:hogyan lehet a fogyást másképp is csinálni.

A Nestlé hosszas győzködés után kiharcolta a párizsi reklámügynökségnél, hogy a Contrex víz népszerűsítésére valami egészen újjal álljanak elő. A koncepció az volt, hogy a kampány mindenképpen a célközönség tapasztalatán alapuljon – így jött létre az úgynevezett Contrexperiance elnevezésű elképzelés, melynek az volt a lényege, hogy a fogyasztóknak egy közös, együtt megélt élményt „szolgáltassanak”, amely középpontjában természetesen a Contrex víz állt.

Miután elfogadták a koncepciót, Párizs utcáin rózsaszín szobabiciklik jelentek meg, mellettük pedig egy üveg Contrex ásványvíz. Igaz, hogy ez már önmagában szokatlan látvány, az ötlet azonban nem merült ki ennyiben: a Nestlé ugyanis tudja a receptet – jutalmazás nélkül nincs siker. Ez egy általános szabály, és elmondható a testmozgásról is; ugyanis ki választaná az unalmas konditermet – és más gyártó ásványvizét –, ha a Nestlé még egy szexi sztriptízt is biztosít az elégetett kalóriák mellé?

A rózsaszín biciklik ugyanis egy olyan fényberendezéssel voltak összekötve, amelyek – ha szorgosan tekerték őket – szép lassan megszabadították ruháitól a tökéletesen kisportolt fény-chippendale fiút. A hölgyeknek természetesen tetszett a látvány – és miután megtudták: úgy égettek el 2000 kalóriát, hogy gyakorlatilag fel sem tűnt nekik, a reklám végén elégedetten kortyolgatták Contrex vizüket. A Nestlé nagyon ötletes módját választotta annak, hogy átadja üzenetét: izgalmat csempészett az emberek mindennapjaikba, testmozgásra ösztönözte őket, és közben remekül promótálta a termékét. Jó móka volt a résztvevőknek, hasznos a márkának, és győzelem a reklámügynökségnek. Tripla siker, tripla haszon! (www.adsoftheworld.com)

Gyurkovszky Dóra

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése