TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ötletes ambient a Nestlétől

3316
A Nestlé legújabb reklámfilmje – amely a Contrex vizet népszerűsíti – megmutatja:hogyan lehet a fogyást másképp is csinálni.

A Nestlé hosszas győzködés után kiharcolta a párizsi reklámügynökségnél, hogy a Contrex víz népszerűsítésére valami egészen újjal álljanak elő. A koncepció az volt, hogy a kampány mindenképpen a célközönség tapasztalatán alapuljon – így jött létre az úgynevezett Contrexperiance elnevezésű elképzelés, melynek az volt a lényege, hogy a fogyasztóknak egy közös, együtt megélt élményt „szolgáltassanak”, amely középpontjában természetesen a Contrex víz állt.

Miután elfogadták a koncepciót, Párizs utcáin rózsaszín szobabiciklik jelentek meg, mellettük pedig egy üveg Contrex ásványvíz. Igaz, hogy ez már önmagában szokatlan látvány, az ötlet azonban nem merült ki ennyiben: a Nestlé ugyanis tudja a receptet – jutalmazás nélkül nincs siker. Ez egy általános szabály, és elmondható a testmozgásról is; ugyanis ki választaná az unalmas konditermet – és más gyártó ásványvizét –, ha a Nestlé még egy szexi sztriptízt is biztosít az elégetett kalóriák mellé?

A rózsaszín biciklik ugyanis egy olyan fényberendezéssel voltak összekötve, amelyek – ha szorgosan tekerték őket – szép lassan megszabadították ruháitól a tökéletesen kisportolt fény-chippendale fiút. A hölgyeknek természetesen tetszett a látvány – és miután megtudták: úgy égettek el 2000 kalóriát, hogy gyakorlatilag fel sem tűnt nekik, a reklám végén elégedetten kortyolgatták Contrex vizüket. A Nestlé nagyon ötletes módját választotta annak, hogy átadja üzenetét: izgalmat csempészett az emberek mindennapjaikba, testmozgásra ösztönözte őket, és közben remekül promótálta a termékét. Jó móka volt a résztvevőknek, hasznos a márkának, és győzelem a reklámügynökségnek. Tripla siker, tripla haszon! (www.adsoftheworld.com)

Gyurkovszky Dóra

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése