TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Google olyan „találmánnyal” rukkolt elő, mely lehetővé teszi az önreklámozást a márkák számára a szociális médián belül.

A Google+ Badge-k formájukat és funkciójukat tekintve a Facebook Like Box hálózatteremtő eleméhez hasonlítanak. A könnyen beilleszthető widget (a Google+ Badge piktogramja) által lájkolhatnak vagy adhatnak hozzá Google+ köreikhez a felhasználók egy weboldalt. A widget is felfedi a többi lájkoló profilját, de nem rendelkezik azzal a funkcióval hogy az ismerősöket adja ki elsőnek.

A Google+ Badge elindítása egybeesik a Google+ Brand Pages indításával, mely arra teszi képessé a üzleti szférát, hogy jelen lehess a Google növekvő szociális hálózatában.

A Google+ Badge-nek van néhány egyéb trükkje is. „A Google+Badge egy olyan beépített kódot tartalmaz, mely összeköti a  böngészett oldalt a Google+ oldallal”- írta a cég e-mailben a fejlesztőknek- "azon kívül, hogy segít nekünk jobban követni a weboldaladat, a kód segíteni fog abban is, hogy személyesebb javaslatot tehess a weboldallal kapcsolatban azáltal hogy összeköti a weboldalakon megnyomott +1-es gombokat, a Google + oldalt és hogy keress és közzétegyél hirdetéseket."

A Google azt is felfedezte, hogy a badge a Google Direct Connect-hez való kapcsolódás feltétele, egy olyan tulajdonság, mely lehetővé teszi a felhasználóknak azt, hogy egy Google+ oldalt találjanak meg a Google keresőben. A felhasználóknak a + jelet és az Direct Connect-ben jelen lévő márkanevet kell beírni a keresőbe. A keresés eredménye a felhasználókat egyenesen a cég Google+ brand oldalára vezérli.

A widget a Google+ elengedhetetlen eleme volt, sikerét a Facebook-on lévő megfelelőjének köszönhette. Annak ellenére, hogy nincs meg az a haszna, melyet a Facebook az Open Graph által élvez, a Google+ Badget mégis eléri a célját. A Google-nak még mindig fárasztó harcot kell vívnia azért, hogy meggyőzze mind a brandet, mind a felhasználót arról, hogy a közösségi média az ideális helyszín az üzlet beindítására. (www.mashable.com)

Fordította: Csics Zsófia

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése