TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Google olyan „találmánnyal” rukkolt elő, mely lehetővé teszi az önreklámozást a márkák számára a szociális médián belül.

A Google+ Badge-k formájukat és funkciójukat tekintve a Facebook Like Box hálózatteremtő eleméhez hasonlítanak. A könnyen beilleszthető widget (a Google+ Badge piktogramja) által lájkolhatnak vagy adhatnak hozzá Google+ köreikhez a felhasználók egy weboldalt. A widget is felfedi a többi lájkoló profilját, de nem rendelkezik azzal a funkcióval hogy az ismerősöket adja ki elsőnek.

A Google+ Badge elindítása egybeesik a Google+ Brand Pages indításával, mely arra teszi képessé a üzleti szférát, hogy jelen lehess a Google növekvő szociális hálózatában.

A Google+ Badge-nek van néhány egyéb trükkje is. „A Google+Badge egy olyan beépített kódot tartalmaz, mely összeköti a  böngészett oldalt a Google+ oldallal”- írta a cég e-mailben a fejlesztőknek- "azon kívül, hogy segít nekünk jobban követni a weboldaladat, a kód segíteni fog abban is, hogy személyesebb javaslatot tehess a weboldallal kapcsolatban azáltal hogy összeköti a weboldalakon megnyomott +1-es gombokat, a Google + oldalt és hogy keress és közzétegyél hirdetéseket."

A Google azt is felfedezte, hogy a badge a Google Direct Connect-hez való kapcsolódás feltétele, egy olyan tulajdonság, mely lehetővé teszi a felhasználóknak azt, hogy egy Google+ oldalt találjanak meg a Google keresőben. A felhasználóknak a + jelet és az Direct Connect-ben jelen lévő márkanevet kell beírni a keresőbe. A keresés eredménye a felhasználókat egyenesen a cég Google+ brand oldalára vezérli.

A widget a Google+ elengedhetetlen eleme volt, sikerét a Facebook-on lévő megfelelőjének köszönhette. Annak ellenére, hogy nincs meg az a haszna, melyet a Facebook az Open Graph által élvez, a Google+ Badget mégis eléri a célját. A Google-nak még mindig fárasztó harcot kell vívnia azért, hogy meggyőzze mind a brandet, mind a felhasználót arról, hogy a közösségi média az ideális helyszín az üzlet beindítására. (www.mashable.com)

Fordította: Csics Zsófia

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése