TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bírság a fogyasztóknak

3303
A spanyol reklámszakemberek rendhagyó módszert eszeltek ki a smart népszerűsítésére.

Egy madridi marketingügynökség új reklámkampányt dolgozott ki, amelynek középpontjában a smart, avagy a miniatűr „okosautó” áll. Elképzelésük szerint ez az autó – méretéből adódóan – sokak gondjait megoldhatja, mivel nagyban megkönnyíti a sofőrök dolgát a parkolóhely kiválasztásakor. Így megoldást nyújthat a párhuzamosan vagy túl szorosan egymás mellett álló, illetve az egyéb szabálytalan módon parkoló kocsik sokakat érintő problémájára. A stratégia kialakításakor a tervezők kiindulópontja az volt, hogy a smart javíthat a városi parkolás egyre inkább ellehetetlenülő helyzetén, mivel akárhol könnyedén elfér.

A hirdetés szlogenje szerint a termék segítségével végre búcsút mondhatunk a közlekedési bírságoknak. A kampány során szabálytalan parkolásra hivatkozó büntetőcédulákat helyeztek el a járművek szélvédőin, amelyekről azonban alaposabb szemrevétel után kiderül, hogy csupán rendhagyó szórólapokról van szó: a megjegyzés rubrikában azt olvashatták, hogy vásároljanak inkább smartot akár már 8.990 euróért, és felejtsék el a bírságokat.

Balla Zsófia

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése