TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bírság a fogyasztóknak

3303
A spanyol reklámszakemberek rendhagyó módszert eszeltek ki a smart népszerűsítésére.

Egy madridi marketingügynökség új reklámkampányt dolgozott ki, amelynek középpontjában a smart, avagy a miniatűr „okosautó” áll. Elképzelésük szerint ez az autó – méretéből adódóan – sokak gondjait megoldhatja, mivel nagyban megkönnyíti a sofőrök dolgát a parkolóhely kiválasztásakor. Így megoldást nyújthat a párhuzamosan vagy túl szorosan egymás mellett álló, illetve az egyéb szabálytalan módon parkoló kocsik sokakat érintő problémájára. A stratégia kialakításakor a tervezők kiindulópontja az volt, hogy a smart javíthat a városi parkolás egyre inkább ellehetetlenülő helyzetén, mivel akárhol könnyedén elfér.

A hirdetés szlogenje szerint a termék segítségével végre búcsút mondhatunk a közlekedési bírságoknak. A kampány során szabálytalan parkolásra hivatkozó büntetőcédulákat helyeztek el a járművek szélvédőin, amelyekről azonban alaposabb szemrevétel után kiderül, hogy csupán rendhagyó szórólapokról van szó: a megjegyzés rubrikában azt olvashatták, hogy vásároljanak inkább smartot akár már 8.990 euróért, és felejtsék el a bírságokat.

Balla Zsófia

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése