TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mennyit költünk karácsonyi ajándékokra?

3266
Az Árukereső.hu összesen 2524 fő megkérdezésével készített kutatást a kérdésről 2011 novemberének első hetében.

A kutatásból kiderül, hogy az idén egy ember átlagosan 6 főnek vesz ajándékot, ami eggyel kevesebb, mint tavaly. A férfiak összességében több pénzt terveznek költeni az idén, mint a nők, tehát a csökkenés különösen látványos a nők körében.

Az elemzés szerint a válaszadók 69 százaléka tervez az interneten is vásárolni karácsonyra. Az internetes vásárlók többsége azért választja az online boltokat, mert ott nem kell sorban állni, és az árak gyakran alacsonyabbak, mint a hagyományos boltokban.

A konkrét termék kiválasztásakor a legtöbben a minőséget helyezik előtérbe, csak a vásárlók harmada számára legfontosabb szempont az ár.

A válaszadók 85 százaléka tájékozódik az internetről, amelyet a nagyáruházak akciós újságjai követnek.

A felmérés szerint a legtöbben akkor kezdenek el vásárolni, amikor megjelennek a karácsonyi akciók a boltokban, de a magyarok harmada csak az ünnep előtti egy-két hétben szánja rá magát a vásárlásra.

Az idén a legnépszerűbb interneten vásárolt karácsonyi ajándék a ruházati cikk, a műszaki termék, a könyv és kozmetikum lesz, miközben tavalyhoz képest jóval népszerűbbek a gyerekjátékok az online vásárolt termékek toplistáján.

A férfiak műszaki és háztartási elektronikai termékeket, valamit mobiltelefonokat vesznek, a nők pedig természetesen a ruhák, könyvek és gyerekjátékok vásárlását tervezik az idén az interneten - olvasható az árukereso.hu internetes portál felméréséről kiadott közleményben. (MTI)

 

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése