TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2010-2011 között megközelítőleg 16 millió új internet-felhasználó csatlakozott a térség online populációjához - derül ki a gemiusAudience kutatásból.

Az összes vizsgált piac közül a legkisebbekre jellemző leginkább a magas internet penetráció. Ebben a tekintetben Észtország vezeti a rangsort, ahol a lakosság 80%-a legalább havonta egyszer böngészik a weben.

A gemiusAudience kutatás – mely a Gemius vezető kutatási terméke az online viselkedés, a szociodemográfiai profil és a fogyasztói szokások vizsgálatának terén – mérései alapján a térség legnagyobb piaca Oroszország, 50 milliót meghaladó felhasználószámmal. Oroszországban csak az elmúlt év során 10 millió új internet-felhasználó kezdett el legalább havi rendszerességgel szörfölni a „Runet”-en, ami magát az orosz internetet jelenti, vagyis pontosabban azoknak a weboldalaknak a hálózatát, amelyek a tartalmakat oroszul publikálják. Törökország a maga 24 millió felhasználójával a második helyen áll a rangsorban.

Bár Ukrajna az egyik legfiatalabb piac a térségben, mégis itt történt a legdinamikusabb növekedés:2010 júniusa és 2011 júniusa között mintegy 44%. Bámulatra méltó ez az eredmény, hiszen ezen időszak alatt a második helyezett Oroszország, lényegesen lassabb - körülbelül 33%-os - növekedést tudott csak felmutatni.

A CEE régió országainak online részesedése a reklámtortából még mindig jelentősen alacsonyabb, mint Nyugat-Európában. Az egy felhasználóra jutó online reklámköltés tekintetében Csehország már ötödik éve vezeti töretlenül a rangsort, ahol a költés közel 60 Euro/internet-felhasználó. Mindazonáltal az IAB AdEX jelentése szerint 2011-ben a CEE térség produkálta a leggyorsabb fejlődést az online hirdetési szektorban, mely tavaly óta 33,8%-os bevétel növekedést ért el.


Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése