TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2010-2011 között megközelítőleg 16 millió új internet-felhasználó csatlakozott a térség online populációjához - derül ki a gemiusAudience kutatásból.

Az összes vizsgált piac közül a legkisebbekre jellemző leginkább a magas internet penetráció. Ebben a tekintetben Észtország vezeti a rangsort, ahol a lakosság 80%-a legalább havonta egyszer böngészik a weben.

A gemiusAudience kutatás – mely a Gemius vezető kutatási terméke az online viselkedés, a szociodemográfiai profil és a fogyasztói szokások vizsgálatának terén – mérései alapján a térség legnagyobb piaca Oroszország, 50 milliót meghaladó felhasználószámmal. Oroszországban csak az elmúlt év során 10 millió új internet-felhasználó kezdett el legalább havi rendszerességgel szörfölni a „Runet”-en, ami magát az orosz internetet jelenti, vagyis pontosabban azoknak a weboldalaknak a hálózatát, amelyek a tartalmakat oroszul publikálják. Törökország a maga 24 millió felhasználójával a második helyen áll a rangsorban.

Bár Ukrajna az egyik legfiatalabb piac a térségben, mégis itt történt a legdinamikusabb növekedés:2010 júniusa és 2011 júniusa között mintegy 44%. Bámulatra méltó ez az eredmény, hiszen ezen időszak alatt a második helyezett Oroszország, lényegesen lassabb - körülbelül 33%-os - növekedést tudott csak felmutatni.

A CEE régió országainak online részesedése a reklámtortából még mindig jelentősen alacsonyabb, mint Nyugat-Európában. Az egy felhasználóra jutó online reklámköltés tekintetében Csehország már ötödik éve vezeti töretlenül a rangsort, ahol a költés közel 60 Euro/internet-felhasználó. Mindazonáltal az IAB AdEX jelentése szerint 2011-ben a CEE térség produkálta a leggyorsabb fejlődést az online hirdetési szektorban, mely tavaly óta 33,8%-os bevétel növekedést ért el.


A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése