TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A munkahelyi biciklizés népszerűsítése mellett a dohányzásról leszokást ösztönözte McDonald's „Dobd el a cigit és Tekerj be dolgozni!” elnevezésű komplex kezdeményezés keretében.

Közel 9.000 alkalommal ültek bringára a McDonald’s dolgozói a vállalat 3 hónapos életmód kampánya során. A munkahelyi biciklizés népszerűsítése mellett a dohányzásról leszokást is ösztönözte a vállalat, melynek eredményeként mintegy 100.000 szál elfüstöléséről mondtak le a résztvevők a „Dobd el a cigit és Tekerj be dolgozni!” elnevezésű, komplex kezdeményezés keretében.

A McDonald’s hazai történetében első alkalommal szervezett dolgozói számára olyan összetett kampányt 2011. május 22. és 2011. augusztus 31. között, melynek keretében a dohányzásról való leszokás mellett mozgásra is ösztönözte alkalmazottait. A 100 napos programra bármelyik munkatárs jelentkezhetett.

A két szálon futó kampány Dobd el a cigit részéhez több mint félszázan csatlakoztak az étteremlánc alkalmazottjai közül. Ennek köszönhetően a leszoktató-program keretében közel 100.000 szál cigarettával kevesebbet pöfékeltek el a Mekis dolgozók mint korábban. A Tekerj be dolgozni kezdeményezésen belül az 5.000 főt foglalkoztató vállalat dolgozóinak 5 százaléka választotta a rendszeres biciklizést az egyéb közlekedési eszközök helyett, ők összesen közel 9.000 alkalommal ültek nyeregbe, míg a legsportosabb címet elnyerő étterem munkatársainak 20 százaléka nyergelt át biciklire.

„Az ország legnagyobb étteremláncának HR vezetőjeként fontosnak tartom, hogy inspiráljuk 5.000 munkavállalónkat a tudatos és kiegyensúlyozott életmódra, és jó példával járjunk elől vendégeink előtt is: nem csak támogatjuk a bringázást, hanem mi magunk is aktívan tekerünk! Az idén először meghirdetett program rendkívül sikeres volt, remélem, a résztvevők hosszú távon kötelezték el magukat az aktív, tudatos életmód mellett!” – mondta Gáspár Ferenc, a McDonald’s HR vezetője.

A biciklis életformát nem csak dolgozói között, hanem társadalmi szinten is népszerűsíti az étteremlánc: a McDonald’s BringaMánia program 2010-es indulása óta 12 budapesti és vidéki rendezvénnyel; valamint számos, gyerekeknek és felnőtteknek szóló oktatási programmal támogatja a biztonságos bringázás elterjedését



Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése