TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A munkahelyi biciklizés népszerűsítése mellett a dohányzásról leszokást ösztönözte McDonald's „Dobd el a cigit és Tekerj be dolgozni!” elnevezésű komplex kezdeményezés keretében.

Közel 9.000 alkalommal ültek bringára a McDonald’s dolgozói a vállalat 3 hónapos életmód kampánya során. A munkahelyi biciklizés népszerűsítése mellett a dohányzásról leszokást is ösztönözte a vállalat, melynek eredményeként mintegy 100.000 szál elfüstöléséről mondtak le a résztvevők a „Dobd el a cigit és Tekerj be dolgozni!” elnevezésű, komplex kezdeményezés keretében.

A McDonald’s hazai történetében első alkalommal szervezett dolgozói számára olyan összetett kampányt 2011. május 22. és 2011. augusztus 31. között, melynek keretében a dohányzásról való leszokás mellett mozgásra is ösztönözte alkalmazottait. A 100 napos programra bármelyik munkatárs jelentkezhetett.

A két szálon futó kampány Dobd el a cigit részéhez több mint félszázan csatlakoztak az étteremlánc alkalmazottjai közül. Ennek köszönhetően a leszoktató-program keretében közel 100.000 szál cigarettával kevesebbet pöfékeltek el a Mekis dolgozók mint korábban. A Tekerj be dolgozni kezdeményezésen belül az 5.000 főt foglalkoztató vállalat dolgozóinak 5 százaléka választotta a rendszeres biciklizést az egyéb közlekedési eszközök helyett, ők összesen közel 9.000 alkalommal ültek nyeregbe, míg a legsportosabb címet elnyerő étterem munkatársainak 20 százaléka nyergelt át biciklire.

„Az ország legnagyobb étteremláncának HR vezetőjeként fontosnak tartom, hogy inspiráljuk 5.000 munkavállalónkat a tudatos és kiegyensúlyozott életmódra, és jó példával járjunk elől vendégeink előtt is: nem csak támogatjuk a bringázást, hanem mi magunk is aktívan tekerünk! Az idén először meghirdetett program rendkívül sikeres volt, remélem, a résztvevők hosszú távon kötelezték el magukat az aktív, tudatos életmód mellett!” – mondta Gáspár Ferenc, a McDonald’s HR vezetője.

A biciklis életformát nem csak dolgozói között, hanem társadalmi szinten is népszerűsíti az étteremlánc: a McDonald’s BringaMánia program 2010-es indulása óta 12 budapesti és vidéki rendezvénnyel; valamint számos, gyerekeknek és felnőtteknek szóló oktatási programmal támogatja a biztonságos bringázás elterjedését



A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése