TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A New Yorker 2011. október 27-én, csütörtökön nyitja meg 35. magyarországi üzletét Budapest legújabb bevásárlóközpontjában, a Köki Terminálon.

A német divatcég legújabb kollekcióját mutatja be a több mint 1100 négyzetméter alapterületű, kétszintes üzletben, amely a cég kilencedik üzlete lesz a fővárosban.

A New Yorker 1999-ben jelent meg Magyarországon, amikor megnyitotta első üzletét a budapesti Europark Bevásárlóközpontban. A divatcég legújabb budapesti üzletével, immár 35-re bővült a hazánkban működő üzleteinek száma, amelyből kilenc a fővárosban található. A New Yorker legnagyobb magyarországi üzlete a több mint 1500 négyzetméter vásárlóterületű, háromszintes Vörösmarty téri üzlet Budapesten. A német divatcég további bővítést tervez Magyarországon újabb üzletek nyitásával az elkövetkezendő években.

Az új budapesti üzlet kínálata a legújabb trendeket hozza el a vásárlóknak. A New Yorker öt saját márkája - a fishbone, a fishbone sister (sportos és utcai viselet), az amisu (női divat), a smog (trendi és hétköznapi férfi viselet) és a censored (fehérnemű és fürdőruha) - aktuális kollekcióit prezentálja az üzletben. A modern üzletkialakítás garantálja a vásárlók számára a kellemes vásárlási környezetet. A legújabb zenei ritmusokat a New Yorker saját rádiója biztosítja, ahol a látogatók a legújabb divattrendekről is tájékozódhatnak.

A megnyitó napján, október 27-én, csütörtökön számos meglepetéssel és különleges ajánlattal várja a New Yorker vásárlóit. A megnyitó fergeteges hangulatáról DJ Afus gondoskodik, aki a legújabb klubslágerekkel szórakoztatja majd a vásárlóközönséget.

“Nagy örömünkre szolgál, hogy a New Yorker 35. üzletét nyithatjuk meg Magyarországon, a Köki Terminálon. Budapesten jelenleg kilenc üzletünk található, összesen több mint 8000 négyzetméter értékesítési területen. Nagyon büszkék vagyunk a New Yorker eddig elért magyarországi sikereire, és terveink szerint, fejlődésünk folyatódik az elkövetkezendő években is. A 2012-es évben további üzletnyitások várhatóak, melyeket remélhetőleg szintén nagy örömmel fogad majd divatorientált vásárlóközönségünk.” – nyilatkozta Mikó Zsolt, a New Yorker magyarországi értékesítési vezetője.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése