TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A New Yorker 2011. október 27-én, csütörtökön nyitja meg 35. magyarországi üzletét Budapest legújabb bevásárlóközpontjában, a Köki Terminálon.

A német divatcég legújabb kollekcióját mutatja be a több mint 1100 négyzetméter alapterületű, kétszintes üzletben, amely a cég kilencedik üzlete lesz a fővárosban.

A New Yorker 1999-ben jelent meg Magyarországon, amikor megnyitotta első üzletét a budapesti Europark Bevásárlóközpontban. A divatcég legújabb budapesti üzletével, immár 35-re bővült a hazánkban működő üzleteinek száma, amelyből kilenc a fővárosban található. A New Yorker legnagyobb magyarországi üzlete a több mint 1500 négyzetméter vásárlóterületű, háromszintes Vörösmarty téri üzlet Budapesten. A német divatcég további bővítést tervez Magyarországon újabb üzletek nyitásával az elkövetkezendő években.

Az új budapesti üzlet kínálata a legújabb trendeket hozza el a vásárlóknak. A New Yorker öt saját márkája - a fishbone, a fishbone sister (sportos és utcai viselet), az amisu (női divat), a smog (trendi és hétköznapi férfi viselet) és a censored (fehérnemű és fürdőruha) - aktuális kollekcióit prezentálja az üzletben. A modern üzletkialakítás garantálja a vásárlók számára a kellemes vásárlási környezetet. A legújabb zenei ritmusokat a New Yorker saját rádiója biztosítja, ahol a látogatók a legújabb divattrendekről is tájékozódhatnak.

A megnyitó napján, október 27-én, csütörtökön számos meglepetéssel és különleges ajánlattal várja a New Yorker vásárlóit. A megnyitó fergeteges hangulatáról DJ Afus gondoskodik, aki a legújabb klubslágerekkel szórakoztatja majd a vásárlóközönséget.

“Nagy örömünkre szolgál, hogy a New Yorker 35. üzletét nyithatjuk meg Magyarországon, a Köki Terminálon. Budapesten jelenleg kilenc üzletünk található, összesen több mint 8000 négyzetméter értékesítési területen. Nagyon büszkék vagyunk a New Yorker eddig elért magyarországi sikereire, és terveink szerint, fejlődésünk folyatódik az elkövetkezendő években is. A 2012-es évben további üzletnyitások várhatóak, melyeket remélhetőleg szintén nagy örömmel fogad majd divatorientált vásárlóközönségünk.” – nyilatkozta Mikó Zsolt, a New Yorker magyarországi értékesítési vezetője.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése