TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Élelmiszeradomány gyerekeknek

3192
Győr-Moson-Sopron Megye Önkormányzata Gyermekvédelmi Központjának adományozott 1200 kg fagyasztott hasábburgonyát a Matusz-Vad Zrt.

A karitatív megmozdulás keretében a győri székhelyű, Kisalföldi Presztízs Díjas és Üzlet&Siker Minősített Vállalkozása díjjal is kitüntetett cég egyik belga burgonyatermék-beszállítójának a nagy mennyiségű – a gyerekek körében nagyon népszerű - termékét adományozta a rászoruló gyerekeknek.

A megyében több egységgel működő Gyermekvédelmi Központ fő tevékenységi köre a 0-18 év közötti gyermekek és a nagykorúvá vált fiatal felnőttek (21 éves korig) ellátása és a róluk való gondoskodás, amikor a gyermekeket családjukból kiemelték, s szükségessé vált ideiglenes elhelyezésük, otthont nyújtó, illetve utógondozói ellátásuk.

A Matusz-Vad eddigi karitatív szerepvállalása

A jótékony akciók már a korábbi évek során is a Matusz-Vad Zrt. cégfilozófiájának részét képezték, a győri és felsőtárkányi raktárbázissal rendelkező, a tavalyi évben 6,4 milliárd forintos árbevételt is meghaladó, a hazai piac mellett ausztriai, szlovákiai és romániai jelenléttel is bíró vállalat többször volt karitatív projektek elkötelezett támogatója.

2008 szeptemberében Győrben a Cukorbeteg Gyermekeket Támogató Egyesület megsegítésére szervezett marhatokányfőző verseny egyik fő szponzora volt a vállalat; 2009-ben céges csapatával részt vett a Győri Rotary Club által szervezett jótékonysági focigálán, ahol a nevezési díjjal egy defibrillátor vásárlását támogatták a győri tűzoltóság részére. Tavaly a Kisalföld és a Toscana Cukrászda által az Egészséges Újszülöttekért Alapítvány támogatására szervezett jótékony süteménysütéshez és tortaárveréshez csatlakozott a Matusz-Vad Zrt., s szintén a 2010-es év karitatív megmozdulása volt, amikor a vörösiszap-katasztrófa károsultjai részére megrendezett ebéd- és élelmiszeradományozási akcióhoz kapcsolódott a cég.

Egészséges táplálkozásra való figyelemfelhívás

A Matusz-Vad Zrt. igyekszik felhívni a figyelmet az egészséges és változatos táplálkozás fontosságára is. A vállalatnál a közhiedelemmel ellentétben a vadhúsok mára a termékportfólió csupán csekély töredékét alkotják, a közel 650 féle terméket felvonultató palettán jelentős szerepet kaptak a zöldségek, gyümölcsök, szárnyas húsok és a különösen egészséges tengeri halak is, s mindezen termékek egész éven át elérhetőek a fogyasztók számára. Az étkezési kultúra és a gasztronómia igényeinek megújulását figyelve a cég folyamatosan fejleszti, bővíti, színesíti választékát.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése