TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új ügyfelek és elismerések a PHD-nél

3146
A PHD végzi 2011-től a teljes régióban az AXN médiatervezését, emellett az utóbbi hónapokban megszerezték a hosszú ideje inaktív Vileda kommunikációjának megbízatását is.

A nemrégiben alakult British Automotive Kft. is az ügynökséget választotta Jaguar-Landrover márkáinak hirdetésére, illetve a rendkívüli sikerrel zárult 2011-es szegedi Kajak-Kenu Világbajnokság kapcsán a Magyar Kajak-Kenu Szövetség stratégiai tanácsadó partnereként is közreműködtek.

Ha az utóbbi hónapok új ügyfélszerzési sikerei mellett az ügynökség idén is két EFFIE szoborral gazdagodott múlt hét pénteken. A Magnum Mini 2011-es bevezetése ezüst szobrot ért, míg a jubileumi extra kategóriában, melyet a hosszútávú hatékonyságért osztottak ki, a legrangosabb díjat nyerték az Unilever Baba márkájával.

„Nagyon örülünk, és rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy a legjobbnak találtattunk ebben a kivételes kategóriában, ezzel is bizonyítva, hogy nem csak egy-egy kampányt tudunk közös munkával sikerre vinni, hanem hosszútávon tudunk hatékonyan együttgondolkozni ügyfeleinkkel. Egyúttal szeretnénk megköszönni az ügyfelek és a partnerügynökségek munkáját is!” - mondta Szilvási Tünde, a PHD nemrégiben kinevezett Business Director-a.

A díjátadón Konyári Andrea, a Magnum Mini brand managere is részt vett: „Nagyon erős mezőnyben kellett megmérettetnünk, és nagyon büszke vagyok arra, hogy hatékonyság alapján ilyen előkelő helyet szereztünk a Magnum Minivel. Azt hiszem ez egy kiváló példa arra, hogy  mi mindent tudunk elérni közösen egy jól megválasztott  összehangolt kampánnyal, melynek minden eleme az új fogyasztási alkalmat hangsúlyozza.”

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése