TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szer-telen ifjúság napja Mosonmagyaróváron

3110
Nagyszabású drogprevenciós programot rendez 13 és 18 év közötti diákoknak a mosonmagyaróvári Flesch Károly Művelődési Központ pénteken.

A Szer-telen ifjúság napján szó lesz a kábítószer-függőség kialakulásáról, a drogok egészségkárosító hatásáról, szabadtéren pedig egy diszkótragédia sokkoló jeleneteit keltik életre színészek, mentősök, tűzoltók közreműködésével.

A tragikus baleset megjelenítésével az alkohol, a kábítószer hatása alatti gépjárművezetés lehetséges következményeit mutatják be a tizenéveseknek - mondta Bakó Tünde szervező az MTI-nek.

Az előadások mellett kötetlen beszélgetések keretében cserélnek véleményt a tinédzserek egyebek között az emberi kapcsolatok ápolásának módjairól, arról, hogy "élőben" vagy online célszerűbb-e a kapcsolatok fenntartása. Választ keresnek arra a kérdésre is, hogy a technika összeköti vagy inkább elidegeníti egymástól az embereket. A szex, a szerelem, a biztonság és a szabadság kérdéskörét, továbbá az iskolai erőszak megnyilvánulásait és az agressziókezelést is górcső alá veszik a rendezvényen szakemberek közreműködésével – sorolta a program részleteit a szervező.

A bulizás és a buliból való hazatérés veszélyeiről, a gyermekprostitúcióról kisfilmeket vetítenek, majd a látottakat kerekasztal beszélgetésen vitatják meg a fiatalok. A rendezvényen vendégül látják a noszlopi Drogrehabilitációs Otthon gyógyulófélben lévő betegeit, akik a szenvedélybetegségekkel összefüggő dolgokról beszélnek a kamaszoknak. A szombathelyi DrogArt Színpad pedig prevenciós célú szituációs játékot mutat be Gina címmel. A produkciót ugyancsak beszélgetés követi.

A szer-telen nap iránt nagy az érdeklődés, 1100 diák jelentette be részvételét Mosonmagyaróvárról és a környező településekről. A rendezvény ingyenes. (MTI)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése