TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újabb szakember az Insomnia-nál

3104
Molnár Panna senior managerként a PR részleget fogja vezetni. Feladatai közé tartozik majd a nemzetközi és hazai ügyfelek PR feladatainak menedzselése, és aktív szerepet vállal az ügynökség saját PR tevékenységének koordinálásában, fejlesztésében is.

A kommunikációs szakember kereskedelmi közgazdászként szerezte diplomáját a Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán. Pályáját a ’hat’ reklámügynökségnél kezdte az akkor még Matáv asszisztenseként, majd az Edison Network-höz igazolt, ahol az ügyfélkapcsolati munka mellett a film-és fotóprodukciókért is ő volt felelős. Ezek után a Café csoport rendezvény részlegénél helyezkedett el, többek között a tv2 és a Nike eseményeit koordinálta. Majd az Akció-Nxs következett, ahol account managerként az RTL KLUB, a Malév és a Seat csapatát irányította. A következő állomás az Activity Group kommunikációs vezetői pozíciója volt. Az Insomniához a Sawyer Miller Group-tól érkezett, ahol az Invitel teljes PR kommunikációja és a Bosch Magyarország Facebook oldalának elindítása és menedzselése tartozott a feladatai közé.

„Régóta vágytam arra, hogy az eddig megszerzett tudást és tapasztalatot egy olyan helyen kamatoztathassam, ahol a szakmaiság találkozik a lelkesedéssel és bizalommal, ahol a fejlődés nemcsak személyes ambíció, de ügynökségi szinten is komoly jelentéstartalma van. Az, hogy mindez egy 100%-ig magyar tulajdonú, de nemzetközi vizeken is remekül teljesítő ügynökségben testesül meg, külön öröm számomra. Bízom benne, hogy egy hosszú távú szakmai kapcsolat vette kezdetét.” – tette hozzá Molnár Panna.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése