TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Beperelték a Négy Mancsot

3081
A Hungerit Zrt. keresetet nyújtott be a Fővárosi Bíróságra az osztrák és a magyar Négy Mancs alapítvány, illetve azok elnöke ellen jó hírnévhez fűződő jogainak sérelme miatt, kártérítés, illetve a jogsértéstől történő eltiltás iránt

A cégnek mintegy 2,5 milliárd forint kára keletkezett, mintegy kétszáz embert kellett elbocsátaniuk - mondta Tóthné Kecskés Mária, a Hungerit Zrt. kereskedelmi és marketingigazgatója. Hozzátette: a per célja, hogy lekerüljenek az úgynevezett feketelistáról, és visszaszerezzék a cég számára rendkívül fontos a német és osztrák piacot.

A tájékoztatás szerint a bécsi székhelyű, Magyarországon is működő Négy Mancs alapítvány 2006 novemberében nemzetközi kampányt kezdett a tömött libákból származó hús ellen, és feketelistát készített, amelyen több magyar cég neve is szerepelt. A Négy Mancs azt kérte az áruházláncoktól, hogy ne vásároljanak májat és húst olyan üzemtől, amely a listán szerepel, azaz részt vesz a tömésből származó áru előállításában, feldolgozásában. Az állatvédők kampánya után a német áruházláncok felfüggesztették a hízott liba forgalmazását 2008-ban. A legnagyobb magyar exportőrként ismert Hungerit Zrt.-nél az alapítvány nyomására 2008-ban leállították a hízottáru-feldolgozást, és csak akkor indították újra, miután így sem kerültek le a listáról, a.

Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztos augusztus végén közölte, hogy vizsgálja a Négy Mancs - Alapítvány az Állatvédelemért működését. A Fővárosi Főügyészséghez fordult, kérve, hogy a hatóság az alapítvány működésével kapcsolatban folytasson le törvényességi vizsgálatot. A kormánybiztos a bíróságot is megkereste, hogy a birtokában lévő, az alapítvány gazdálkodásával kapcsolatos valamennyi dokumentumot bocsássa rendelkezésére. Az elszámoltatásért felelős kormánybiztos egyebek mellett azt szeretné tisztázni, hogy a "közvetlenül a magyar libatenyésztők ellen folytatott lejárató kampányt" milyen forrásokból finanszírozta az alapítvány. Az ügyben az ügyészség szeptember közepe óta vizsgálódik. (MTI)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése