TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Coca-Cola 125 éves évfordulója alkalmából napi 125 Coke ajándékot sorsolt ki.Megvan a fődíj, az egyedi Coca-Cola designnal kialakított MINI One-nyertese is.

1886, az első pohár Coca-Cola kikeverése óta a márka sok-sok alkalmat megragadott már, hogy a "boldogság univerzális üzenetét" hozza el egy-egy palackban a vásárlóknak. A 125. évforduló alkalmából ezen a nyáron, 2011. július 15. és szeptember 15. között napi 125, összesen 7.875 nyereményt sorsolt ki 70.000 regisztrált résztvevő között.

A Coke ajándékokat a Mozdulj rá a nyárra! üzenet jegyében állították össze, és a nyereményjáték során maguk a résztvevők választhatták ki, melyiknek örülnének leginkább. Öt kategória ajándékai közül klasszikus nyári programokhoz, szórakozáshoz, strandoláshoz, és kerti partihoz választhattak kellékeket, és megjelölhették a szabadidős, vagy feltöltődést segítő élményajándékokat is.

A MINI-re, a napi díjakra, és a havi főnyereményekre; az egyedi Coke designnal kialakított Vespa LX robogóra és Smeg hűtőszekrényre több mint 650 ezer termékkóddal pályáztak.

A MINI One-t a a szentendrei úti BMW szalonban adták át  2011. október 6-án. „Most már lassan elhiszem, hogy megnyertem a fődíjat. Egy nyári délutánon vásároltam az üdítőt, hogy felfrissüljek, és még aznap délután beregisztráltam az oldalra. Amikor értesítettek, elsőre nem hittem a telefonálónak, mert sem én, sem a környezetemben senki nem játszott, vagy nyert még ezelőtt. Éppen vezettem és ki volt hangosítva a vonal, többször megkértem a hölgyet, hogy ismételje el hangosabban. Nagyon örülök a szerencsémnek. A család is várja haza, Szentesre a MINI-t. Van egy 10 éves lányom, aki annak örülne a legjobban, ha a garázsban tartanám, amíg ő vezetheti majd.” - köszönte meg Mogyorósi Nikolettnek, a Coca-Cola Magyarország Marketing Aktivációs Managerének és Oros Attilának, a BMW Magyarország marketing vezetőjének Andrikó Antal, a fődíj nyertese.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése