TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ötletes ügynökségi selfpromó

3063
Saját magát promótálta a Kudu izraeli ügynökség egy eredeti, olcsó, hatékony ötlet segítségével.

A feladat: névjegyet készítni a Kudu reklámügynökség alkalmazottainak. Az ügynökség célcsoportját kifejezetten azok az ügyfelek alkotják, amelyek korlátozott vagy alacsony büdzsével rendelkeznek.

A stratégia: a névjegynek különlegesnek és megjegyezhetőnek kell lennie, és hangsúlyoznia kell az ügynökség fő értékét, a kreativitást. Olcsó, eredeti ötletre volt szükség, amely maximális hatékonyságot ér el.

A megoldás: találtak egy olyan tárgyat, amely az összes fenti követelménynek eleget tesz: egy post it tömböt. Erre nyomtatni olcsóbb, mint a hagyományos papírra, és amikor a tömb fele már elfogyott, akkor a mérete is kezd hasonlítani egy névjegyére. Mindenki felfigyelt a post it névjegyre, aki kapott belőle. A sárga színe, a textúrája és a szokott felhasználási módja – azt jelöljük meg post it-tel, amit nem akarunk elfelejteni – mind azt sugallja, hogy fontos a névjegy. (www.adosftheworld.com)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése