TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ötletes ügynökségi selfpromó

3063
Saját magát promótálta a Kudu izraeli ügynökség egy eredeti, olcsó, hatékony ötlet segítségével.

A feladat: névjegyet készítni a Kudu reklámügynökség alkalmazottainak. Az ügynökség célcsoportját kifejezetten azok az ügyfelek alkotják, amelyek korlátozott vagy alacsony büdzsével rendelkeznek.

A stratégia: a névjegynek különlegesnek és megjegyezhetőnek kell lennie, és hangsúlyoznia kell az ügynökség fő értékét, a kreativitást. Olcsó, eredeti ötletre volt szükség, amely maximális hatékonyságot ér el.

A megoldás: találtak egy olyan tárgyat, amely az összes fenti követelménynek eleget tesz: egy post it tömböt. Erre nyomtatni olcsóbb, mint a hagyományos papírra, és amikor a tömb fele már elfogyott, akkor a mérete is kezd hasonlítani egy névjegyére. Mindenki felfigyelt a post it névjegyre, aki kapott belőle. A sárga színe, a textúrája és a szokott felhasználási módja – azt jelöljük meg post it-tel, amit nem akarunk elfelejteni – mind azt sugallja, hogy fontos a névjegy. (www.adosftheworld.com)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése