TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egész Európára kiterjedő reklámkampányt indít október elejétől az easyJet. A mixben tv-reklám, print, outdoor és több online aktivitás szerepel.

A kampány a ’europe by easyJet’, vagyis ’Európa az easyJet-tel’ név alatt a légitársaság utasait és utazásukhoz kapcsolódó élményeinek bemutatását helyezi a középpontba, kiemelve azokat a különleges pillanatokat, amelyeket csak együtt élhetünk meg másokkal.

A kampányban látható képeket, illusztrációkat egy díjnyertes angol fotós, Elaine Constantine készítette, aki arról ismert, hogy munkája során az élet egyedi pillanatait örökíti meg. A tv-reklám fiatalos, dinamikus zenéjét a brit indie zenét játszó The Wombats együttes szerezte.

Peter Duffy, az easyJet marketing igazgatója a kampányhoz kapcsolódóan elmondta: „Az elmúlt 15 évben mind több és több embert sikerült összekötnünk Európaszerte azáltal, hogy megkönnyítettük és mindenki számára elérhetővé tettük a repülővel történő utazást. Minderre nagyon büszkék vagyunk, és továbbra is ezt szeretnénk legfőbb célunknak tekinteni”.

A kampány részleteiről az easyJet Magyarország Facebook oldalán is tájékozódhatnak a felhasználók: október elejétől megtekinthetik a tv-reklámot, továbbá az új online kampányban is hamarosan aktívan részt vehetnek majd az easyJet Magyarország Facebook oldalára látogatók.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése