TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ambient Facebook-karkötővel

3026
Az Orange 2011-es nyári kampányában a szörfölés rajongó egyetlen mozdulattal megoszthatták élményeiket barátaikkal.

Az Orange lelkes támogatója a nemzetközi sportversenyeknek. Hisz a fejlesztésben és abban, hogy élményekkel kell közelebb hozni az emberekhez a valós és a digitális világot. 2011-es nyári kampányában azt tette lehetővé a szörfölés rajongóinak Franciaországban, hogy egy Facebookra csatlakozni képes karkötő segítségével egyetlen mozdulattal megosszák az élményeiket barátaikkal, akár szörfölés közben, akár például a biarritz-i Proxy Pro rendezvényen. Ehhez mindössze be kellett jelentkezniük azzal, hogy a displayen egy adott ponthoz tartották. Az aktivitást azzal ösztönözték, hogy száz bejelentkezés után egy órás ingyenes szörfoktatáson lehetett részt venni. Az akció nagyon sikeres volt: 110 ezer megtekintést ért el a Facebookon, és a bejelentkezések 10 százaléka beszélgetést indított el. A kampány ügynöksége a párizsi Grand Union volt. (www.adweek.com)

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése