TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ambient Facebook-karkötővel

3026
Az Orange 2011-es nyári kampányában a szörfölés rajongó egyetlen mozdulattal megoszthatták élményeiket barátaikkal.

Az Orange lelkes támogatója a nemzetközi sportversenyeknek. Hisz a fejlesztésben és abban, hogy élményekkel kell közelebb hozni az emberekhez a valós és a digitális világot. 2011-es nyári kampányában azt tette lehetővé a szörfölés rajongóinak Franciaországban, hogy egy Facebookra csatlakozni képes karkötő segítségével egyetlen mozdulattal megosszák az élményeiket barátaikkal, akár szörfölés közben, akár például a biarritz-i Proxy Pro rendezvényen. Ehhez mindössze be kellett jelentkezniük azzal, hogy a displayen egy adott ponthoz tartották. Az aktivitást azzal ösztönözték, hogy száz bejelentkezés után egy órás ingyenes szörfoktatáson lehetett részt venni. Az akció nagyon sikeres volt: 110 ezer megtekintést ért el a Facebookon, és a bejelentkezések 10 százaléka beszélgetést indított el. A kampány ügynöksége a párizsi Grand Union volt. (www.adweek.com)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése