TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Praktikernek bejött az akciózás

3029
Tavaly nagyon népszerűek voltak a csempés kandallók a Praktikernél, és az idei évben is ezek jó forgalmára számít a barkácslánc. Az akciók jót tettek az eladásoknak, és az sem ártott, hogy e módon csökkenteni lehet a fűtésszámlákat.

Augusztus eleje óta futnak azok a vásárlási akciók, amelyek bemutatják a Praktiker főbb ajánlatait a kályhák, kandallók kínálatából. A Praktikernél 56 féle, különböző árfekvésű kandallóból és kályhából lehet választani. A fűtési szortimentet többféle kandallóbetét és elektromos, más néven látványkandalló egészíti ki – számos konvektor, olajradiátor, hősugárzó, infrasugárzó és vegyes tüzelésű kazán mellett. Termoventilátor már 1.999 Ft-tól kapható a Praktikernél, emellett a közép és felső szegmensben is kínálnak termékeket. A szortimentben a sajátmárkán kívül több ismert márka is képviselteti magát.

A tavalyi évben nagyon népszerűek voltak a csempés kandallók a Praktikernél, az idei évben is számítanak ezek jó forgalmára. A Praktiker tapasztalatai szerint a magyar vásárlók leginkább ár-érték alapján döntenek ebben a szegmensben is vásárlás idején, de nyilván fontos szempont, hogy lakásban vagy házban lakik-e a fogyasztó. A legolcsóbb termékek piacán igen nagy árverseny van, de hosszú távon mindenképpen megéri a minőségbe fektetni a Praktiker szerint. A Praktiker aktuális fűtés katalógusa is jól mutatja, hogy a kandallók közül a „sima” és a vízteres típusra van a leginkább kereslet, utóbbival akár több radiátor is fűthető, így több helyiséget is fel lehet melegíteni otthonunkban.

A gázárak folyamatos emelkedése miatt a szilárdtüzelésű termékek évek óta terjednek Magyarországon is. A Praktiker termékválasztékában sok szén- és/vagy fatüzelésű kandalló és kályha megtalálható, de szilárdtüzelésű kazánokból is jó a választék. A Praktiker nagy hangsúlyt fektet arra, hogy magyar termékeket forgalmazzon, ezért a választékban szereplő kályhák és kandallók jelentős része magyar termék.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése