TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Facebook-kampány a Generalitól

3011
Indul a "Generali Mosolyvadász", a biztosító minden eddiginél összetettebb kezdeményezése a hátrányos helyzetű, nevelőotthonokban élő gyermekek megsegítésére.

A „Generali Mosolyvadász” elnevezésű kezdeményezés a biztosító erre a célra létrehozott www.facebook.com/generalimosolyvadasz oldalon indult el. A Generali felkutatja a rászoruló intézményeket és azok igényeit, majd megosztja azokat a Generali Mosolyvadász facebook-oldalon. Itt mindenki pontosan nyomon követheti, hol tart éppen az adománygyűjtés, és mennyi hiányzik még ahhoz, hogy teljesüljön a gyerekek egy-egy álma. A biztosító gondoskodik az adományok célba juttatásáról: minden felajánlás olyan helyre kerül, ahol a lehető legnagyobb örömet szerzi, vagy a legnagyobb szükség van rá. Az adományozók a közösségi oldal felületén láthatják, ha célba ért az adomány, majd a gyerekek beszámolóiból megtudhatják, milyen örömöt okozott az ajándék a gyermekotthonban, mekkora mosolyt sikerült a gyereke arcára csalni.

A Generali Mosolyvadász mozgalom elsőként a budapesti Diószeghy úti gyermekotthon lakóinak gyűjt egyebek mellett sporteszközöket, elektronikai berendezéseket, színház- és mozi belépőket. A Diószeghy úti gyermekotthonban egy helyen kapott helyet a diákotthon, a gyermekotthon, a logopédiai szakszolgálat, a készségfejlesztő speciális szakiskola előkészítő és a gyógypedagógiai módszertani tevékenység. A Generali munkatársai személyes látogatásukkor tapasztalták, hogy a gyermekekért, ahol értelmi fogyatékossággal élő, mozgáskorlátozott tanulók is élnek, a kötelező foglalkozásokon túl mindent megtesznek a pedagógusok azért, hogy megszépítsék mindennapjaikat.

"Felelős vállalatként kötelességünknek tekintjük, hogy segítsük a hátrányos helyzetű, rászoruló gyermekeket, ezért évek óta nagy hangsúlyt fektetünk a támogatásukra. Az idei évben a Miskolci Gyermekváros lakóinak tettük lehetővé, hogy eltölthessenek egy hetet a Balatonon. Az akció sikerét látva továbbgondoltuk a kezdeményezést és igyekeztünk olyan megoldást találni, amivel az egész országot meg tudjuk mozgatni egy jó ügy érdekében. Így született meg a Generali Mosolyvadász ötlete, amely lehetővé teszi, hogy olyan adományokat, felajánlásokat gyűjtsünk a gyermekotthonok számára, amire valóban szükségük van, vagy élményt szerez a gyerekeknek.” – mondta Paál Zoltán, a Generali vezérigazgató-helyettese.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése