TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A CBA továbbfejleszti kereskedelmi programját. Egy telefon a gazdavonalon át, vagy a szállítói adatlap kitöltése a neten, és a CBA elszállítja az árut.

A CBA országos hálózata eddig is lehetőséget biztosított a helyi termelőknek arra, hogy árucikkeiket értékesíthessék a magyar üzletláncon keresztül. Ezzel a lehetőséggel már eddig is nagyon sok őstermelő és kistermelő élt. "Szeretnénk ezt a programot az eddigiekhez képest még tovább fejleszteni" - mondta Fodor Attila, a CBA kommunikációs vezetője.

Tájékoztatása szerint ennek a célnak az eléréséére hozták létre az úgynevezett CBA Gazdavonalat, amely lehetőséget biztosít arra, hogy a termelők könnyen és a lehető leggyorsabban eljuttathassák zöldség-gyümölcs termékeiket a CBA hálózatába.

"A termelők segítésén túlmenően célunk, hogy a CBA Gazdavonalnak köszönhetően vásárlóink mindenkor a legszebb, legfrissebb, legzamatosabb magyar termékekhez juthassanak hozzá üzletláncunk egységeiben" - közölte.

Létrehoztak egy olyan szállítói adatlapot, amely internetes felületen (www.cba.hu) elérhető, ennek kitöltésével és e-mailen vagy faxon történő elküldésével lehet bejelenteni a beszállításra szánt termékeket.
Az interneteléréssel nem rendelkezők számára egy ingyenesen hívható zöld számon keresztül van lehetőség a kapcsolatfelvételre és a szállításhoz szükséges adatok megadására.

A bejelentést követően pár órán belül a CBA illetékes kollégája visszatelefonál és megadja a szállítás pontos időpontját, valamint az igényelt mennyiséget is, hogy akár már másnap reggel megtörténhessen a termékek beszállítása. A CBA vállalja, hogy a beérkező termékeket azonnal kifizeti - tette hozzá.

Ezt a lehetőséget az Alsónémediben található CBA Logisztikai Központban teremtik meg.
Céljuk, hogy a gazdák számára egy olyan új lehetőséget teremtsenek, amellyel a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben valósulhat meg a zöldség-gyümölcs termékek beérkeztetése és továbbértékesítése.

Fodor Attila elmondta: az idén "jó pár százalékkal" nőtt a zöldség-gyümölcsök forgalma üzleteikben. Mint mondta, ez többek között az idei kedvező időjárásnak volt köszönhető. Hozzátette: tapasztalataik szerint a vásárlók leginkább a zöldség-gyümölcs termékeknél figyelnek leginkább, hogy hazait vásároljanak. (MTI)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése