TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A CBA továbbfejleszti kereskedelmi programját. Egy telefon a gazdavonalon át, vagy a szállítói adatlap kitöltése a neten, és a CBA elszállítja az árut.

A CBA országos hálózata eddig is lehetőséget biztosított a helyi termelőknek arra, hogy árucikkeiket értékesíthessék a magyar üzletláncon keresztül. Ezzel a lehetőséggel már eddig is nagyon sok őstermelő és kistermelő élt. "Szeretnénk ezt a programot az eddigiekhez képest még tovább fejleszteni" - mondta Fodor Attila, a CBA kommunikációs vezetője.

Tájékoztatása szerint ennek a célnak az eléréséére hozták létre az úgynevezett CBA Gazdavonalat, amely lehetőséget biztosít arra, hogy a termelők könnyen és a lehető leggyorsabban eljuttathassák zöldség-gyümölcs termékeiket a CBA hálózatába.

"A termelők segítésén túlmenően célunk, hogy a CBA Gazdavonalnak köszönhetően vásárlóink mindenkor a legszebb, legfrissebb, legzamatosabb magyar termékekhez juthassanak hozzá üzletláncunk egységeiben" - közölte.

Létrehoztak egy olyan szállítói adatlapot, amely internetes felületen (www.cba.hu) elérhető, ennek kitöltésével és e-mailen vagy faxon történő elküldésével lehet bejelenteni a beszállításra szánt termékeket.
Az interneteléréssel nem rendelkezők számára egy ingyenesen hívható zöld számon keresztül van lehetőség a kapcsolatfelvételre és a szállításhoz szükséges adatok megadására.

A bejelentést követően pár órán belül a CBA illetékes kollégája visszatelefonál és megadja a szállítás pontos időpontját, valamint az igényelt mennyiséget is, hogy akár már másnap reggel megtörténhessen a termékek beszállítása. A CBA vállalja, hogy a beérkező termékeket azonnal kifizeti - tette hozzá.

Ezt a lehetőséget az Alsónémediben található CBA Logisztikai Központban teremtik meg.
Céljuk, hogy a gazdák számára egy olyan új lehetőséget teremtsenek, amellyel a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben valósulhat meg a zöldség-gyümölcs termékek beérkeztetése és továbbértékesítése.

Fodor Attila elmondta: az idén "jó pár százalékkal" nőtt a zöldség-gyümölcsök forgalma üzleteikben. Mint mondta, ez többek között az idei kedvező időjárásnak volt köszönhető. Hozzátette: tapasztalataik szerint a vásárlók leginkább a zöldség-gyümölcs termékeknél figyelnek leginkább, hogy hazait vásároljanak. (MTI)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése