TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Avon Magyarország értékesítési vezetőjét, Radeczky Zoltánt nevezték ki a vállalat 9 országot integráló Duna-csoportjának értékesítési igazgatójává. Itthon már bizonyított.

Radeczky vezetése alatt Magyarország értékesítése az elmúlt hét negyedévben a gazdasági válság ellenére folyamatos növekedést produkál. 2010-ben az Avon Magyarország hazai értékesítése meghaladta a kozmetikai piac növekedésének ütemét, és a cég megerősítette piacvezető szerepét az illatszerek és dekorkozmetikumok szegmensében. 2012-ben cél a csoportszintű kétszámjegyű növekedés.

A Duna csoport (Horvátország, Szlovénia, Montenegró, Bulgária, Macedónia, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Albánia, Magyarország)  2009-es létrehozásának egyik fő oka az egyes piacokon fellelhető szakmai tudás legszélesebb körű megosztása volt. Ennek egyik lépése Radeczky kinevezése az újonnan létrehozott, Duna-csoport értékesítési igazgatói pozíciójába, melynek keretein belül felelősségi köre immár a teljes, 9 országot magába foglaló portfólióra terjed ki.

Radeczky Zoltán 2007-ben csatlakozott az Avon Magyarországhoz szenior pénzügyi vezetőként 10 év pénzügyi tapasztalattal. Üzleti látásmódja új perspektívát nyitott a tanácsadói hálózat megreformálásban, melyet 2009-től Magyarország értékesítési vezetőjeként is jelentősen kamatoztatott: vezetése alatt Magyarország eredményei 5 év gyengébb teljesítmény után újrajavulni kezdtek.

„Az Avon értékesítése a 2009-et megelőző években számos kihívással küszködött, kezdve a tanácsadói állomány összetételétől a csökkenő vevőállományon keresztül az értékesítési számok stagnálásáig. Mindebből kifolyólag megbízatásom első éve főként az értékesítési csapat és modell radikális átszervezésével telt”– nyilatkozta Radeczky. Elmondta továbbá, hogy ennek részeként nemcsak a körzetek értékesítését koordináló üzleti partnerek egy részét cserélte, hanem a tanácsadói kedvezményeket és az üzleti partnerek jutalékrendszerét is átalakította. „A változások szükségesek voltak nemcsak a korábbi negatív tendenciák megfordítására, de a gazdasági világválság ebben az időszakban begyűrűző hatására való reagálás miatt is" – tette hozzá.

Az eredmények már a változások korai szakaszában szemmel láthatóak voltak: az addigi tanácsadói számot közel 10%-kal sikerült növelni, ami kézzelfogható értékesítés növekedést vont maga után. A 2010-es eredmények alapján a kozmetikai termékek piacán az Avon értékesítése meghaladta a teljes piac növekedését, ezzel megerősítve piaci részesedését és piacvezető pozícióját olyan kategóriákban, mint például a dekorkozmetikumok vagy illatszerek (2009-ről 2010-re 1,5%-kal nőtt illat kategóriában az AVON piaci részesedése, míg ugyanebben az időszakban a dekorkozmetikumok terén 0,2 %-kal). Radeczky vezetése alatt az Avon Magyarország értékesítési eredményei tovább növekedtek, kiemelkedő helyet szerezve a közép- és kelet európai régió többi, hasonló méretű országai között.



A sikeres magyarországi változások után kézenfekvő volt, hogy a Duna-csoport vezetősége, a régió legnagyobb piacán, Magyarországon, működő megoldásokat mielőbb átültesse a Duna-csoport környező országaira is.  Az AVON vezetősége, a hazai piacon jelentős sikereket elért értékesítési szakembertől hasonló eredményeket remél a csoport másik nyolc országában is. Az elvárások a magyarországi eredmények után magasak: a régió tervei szerint 2012-ben folytatja a radikális növekedést, kétszámjegyű tanácsadói állomány és értékesítés növekedést prognosztizálva.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése