TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Heti hét nap, napi 24 órában egy órán belül válaszolnak a KLM munkatársai a Twitteren, Facebookon vagy a Hyves-on feltett kérdésekre.

A követők és a barátok folyamatosan érdeklődhetek angolul vagy hollandul az utazásukról vagy a jegyükről, és a légitársaság itt értesíti őket újdonságairól és kampányairól.

“A szolgáltatással azt akarjuk kommunikálni speciális, és ami fontosabb személyes módon, hogy hajlandók vagyunk extra erőfeszítéseket tenni az ügyfeleinkért” – mondta Martin van der Zee, a KLM e-kereskedelemmel foglalkozó részlegének vezetője. “A légitársaság 2010 májusa óta különösen aktív a közösségi médiában. Mostmár el sem tudjuk képzelni, hogyan tudnánk kommunikálni velük e nélkül a csatorna nélkül.” – tette hozzá.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése