TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Európai Bizottság egészségügyi és fogyasztópolitikai biztosa elindította az „Ex-Smokers Are Unstoppable" (A volt dohányosok megállíthatatlanok) elnevezésű kampány második szakaszát.

Az idén júniusban indított „A volt dohányosok megállíthatatlanok” elnevezésű kampány célja, hogy segítse a 25–34 év közötti korosztályt a leszokásban, illetve annak elérése, hogy ne szokjanak rá a dohányzásra. A „Megállíthatatlan” kampány a dohányzás nélküli élet pozitív hatásaira összpontosít; ezek közé tartozik a jobb egészségi állapot, a jobb társas kapcsolatok, a több pénz és természetesen a jobb életminőség.

Nagyon örülök a kampány eddigi fogadtatásának” – mondta Dalli. – „Különösen örömömre szolgál, hogy egész Európából több mint félmillió dohányzó látogatott el a kampány közösségi oldalaira, és hogy három hónap alatt már 20 ezernél is több aktív használója lett a dohányzásról leszoktató interaktív eszközünknek, az iCoach-nak. Az iCoach gyakorlati tippek és tanácsok révén nyújt segítséget a dohányzásról való leszokás egyes szakaszaiban. Ez az első alkalom, hogy egy uniós program gyakorlati segítséget is nyújt.”

Az EU kiterjedt kutatásokat folytatott legutóbbi kampánya kapcsán" – folytatta Dalli. „A megkérdezettek túlnyomó többségének ( 77%) véleménye szerint hatásos az üzenetünk. Ezeket továbbra is úgy alakítjuk, hogy meggyőzőek legyenek, megfeleljenek a fiatalok igényeinek, és elérjék a kívánt hatást.”

A kampány második szakaszához tartozik egy az összes EU-tagállamot átfogó reklámkampány, amely a dohányzásról való leszokás előnyeit jeleníti meg. A „Megállíthatatlan” kampány sport-, fogyasztói és egészséggel kapcsolatos rendezvényeken is megjelenik, amelyeken az európai fiatalok közvetlenül találkozhatnak a nekik szóló eszközökkel, tanácsokkal és információkkal. Emellett nagyobb cégekkel olyan partnerkapcsolat kiépítésére is sor kerül, amelynek keretében a munkahelyek is népszerűsítik a dohányzásról való leszokást.

Magam is néhány éve szoktam le a dohányzásról, így tudom, milyen nehéz tud lenni a leszokás folyamata” – mondta el az egészségügyi biztos. – „Úgy vélem, ezzel az új kampánnyal és az azt támogató eszközzel valódi változásokat tudunk elérni az emberek életében és segíteni tudunk nekik abban, hogy »megállíthatatlanná« váljanak.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése