TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szeptembertől a Sanoma Media Zrt. adja ki az Ízek és Érzések gasztronómiai magazint. Internetes együttműködést is kezd korábbi kiadójával.

A Sanoma Media Budapest Zrt. tovább kívánja erősíteni meglevő pozícióit az egészség- és a gasztronómia-szegmensben, ezen belül kiemelt szerepet szán a tudatos táplálkozás mind szélesebb körben történő megismertetésének, terjesztésének, a nyomtatott lapok, valamint az internet piacán egyaránt.

Az Ursa et Ursus Kiadóval megkötött együttműködés részeként az Ízek és Érzések című, tudatos táplálkozással foglalkozó magazint a Sanoma licenszbe vette, és a jövőben ellátja a vele kapcsolatos kiadói teendőket. A hirdetésszervezési és szerkesztőségi feladatokat változatlanul az eddigi kiadó végzi. Az Ízek és Érzések magazin 2011-ben még két alkalommal, jövőre pedig a tervek szerint öt alkalommal jelenik meg. Az első lapszám a Sanoma Media Budapest Zrt. kiadásában szeptember közepén jelenik meg.

Az együttműködés további részeként a leglátogatottabb és legismertebb egészségügyi oldalon, a Sanoma-tulajdonú HáziPatika.com portálon elindul egy co-branded Táplálkozás rovat. A rovat tartalmát az Ízek és Érzések szerkesztősége szolgáltatja, emellett az Ursa et Ursus médiaértékesítési feladatokat is ellát.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése