TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Facebook és a márkák

2907
Egy friss kutatás szerint a Facebook-on márkákat lájkolók többség passzív. Egy márkát általában csak akkor ajánlja egy ismerősének, ha már azok is lájkolták. Ez a termék eladásaira is jó hatással van.

Az emberek a közösségi oldalak közül legszívesebben a Facebookon keresztül lépnek kapcsolatba kedvenc márkáikkal - legalábbis egy friss tanulmány szerint, amely az online fogyasztói viselkedést vizsgálta.

A válaszadók különböző okból lájkolnak egy márkát a Facebookon. A többség (58 százalék) azért, mert már fogyasztója, vagy azért, mert kedvezményekhez szeretne jutni (57 százalék).

Rajongónak lenni általában passzív tevékenység. A fogyasztók 77 százaléka zat mondta,  hogy elsősorban a márkák posztjait, frissítéseit olvasgatja a Facebookon,  17 százalék azonban megosztja a márkához kapcsolódó tapasztalatait és történeteit is másokkal.

A válaszadók 56 százaléka  csak akkor ajánl szívesen egy márkát a barátainak, ha már ők is lájkolták azt. Ez nem meglepő, az már kicsit jobban, hogy 51 százalékuk azután kezdett terméket vásárolt miután már lájkolta az adott cég Facebook oldalát.

A márkakedvelők 78 százaléak azt állította, hogy mindössze 10 márkát vagy annál kevesebbet lájkolnak a Facebookon. (www.socialtimes.hu)

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése