TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Facebook és a márkák

2907
Egy friss kutatás szerint a Facebook-on márkákat lájkolók többség passzív. Egy márkát általában csak akkor ajánlja egy ismerősének, ha már azok is lájkolták. Ez a termék eladásaira is jó hatással van.

Az emberek a közösségi oldalak közül legszívesebben a Facebookon keresztül lépnek kapcsolatba kedvenc márkáikkal - legalábbis egy friss tanulmány szerint, amely az online fogyasztói viselkedést vizsgálta.

A válaszadók különböző okból lájkolnak egy márkát a Facebookon. A többség (58 százalék) azért, mert már fogyasztója, vagy azért, mert kedvezményekhez szeretne jutni (57 százalék).

Rajongónak lenni általában passzív tevékenység. A fogyasztók 77 százaléka zat mondta,  hogy elsősorban a márkák posztjait, frissítéseit olvasgatja a Facebookon,  17 százalék azonban megosztja a márkához kapcsolódó tapasztalatait és történeteit is másokkal.

A válaszadók 56 százaléka  csak akkor ajánl szívesen egy márkát a barátainak, ha már ők is lájkolták azt. Ez nem meglepő, az már kicsit jobban, hogy 51 százalékuk azután kezdett terméket vásárolt miután már lájkolta az adott cég Facebook oldalát.

A márkakedvelők 78 százaléak azt állította, hogy mindössze 10 márkát vagy annál kevesebbet lájkolnak a Facebookon. (www.socialtimes.hu)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése