TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Zenével támogatott rendezvény

2817
David Bowie “Fashion” című számát idéző klippet készített a Glee a Londonban harmadik alkalommal megrendezendő Fashion Night Out promótálására.

A divatcégek szponzorálta, záróra utáni vásárlásra csábító rendezvény szeptember 8-án lesz Londonban. A klip üzenete világos: első mondata az, hogy “szeretem a divatot”,  az utolsó pedig az, hogy “most nyomás vásárolni!”. A videó szereplői olyan nagy divatházak, mint a Prada, az Alexander McQueen, a Marc Jacobs és a Dries Van Noten modelljeit viselik. A klip a new york-i székhelyű Laird & Partners munkája. Az ügynökség egyik munkatársa így magyarázta az ötletet: “A divat és a popkultúra kölcsönösen hat egymásra, így teljesen magától értetődik a párosításuk.” A videó fenn van a fashionsnightout.com, a fox.com, a vogue.com portálokon, valamint megtekinthető a Times Square-en és a Taxi TV-k képernyőjén.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése