TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Zenével támogatott rendezvény

2817
David Bowie “Fashion” című számát idéző klippet készített a Glee a Londonban harmadik alkalommal megrendezendő Fashion Night Out promótálására.

A divatcégek szponzorálta, záróra utáni vásárlásra csábító rendezvény szeptember 8-án lesz Londonban. A klip üzenete világos: első mondata az, hogy “szeretem a divatot”,  az utolsó pedig az, hogy “most nyomás vásárolni!”. A videó szereplői olyan nagy divatházak, mint a Prada, az Alexander McQueen, a Marc Jacobs és a Dries Van Noten modelljeit viselik. A klip a new york-i székhelyű Laird & Partners munkája. Az ügynökség egyik munkatársa így magyarázta az ötletet: “A divat és a popkultúra kölcsönösen hat egymásra, így teljesen magától értetődik a párosításuk.” A videó fenn van a fashionsnightout.com, a fox.com, a vogue.com portálokon, valamint megtekinthető a Times Square-en és a Taxi TV-k képernyőjén.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése