TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mennyire rombolták az augusztusi zavargások London mint rendezvényhelyszín imidzsét? A vélemények megoszlanak.

Az eddig megszokottnál korábban, már este 7-kor véget ért a program, és több volt a rendőr – ennyi nyomot hagytak az egymillió embert megmozgató, először elhalasztott, de aztán augusztus 28-án és 29-én végül megtartott Notting Hill Karneválon az augusztusi zavargások. Azt, hogy mennyire viselték meg a teljes londoni rendezvénypiacot, egyelőre kérdés.

Miután a zavargások képei bejárták a világot, több rendezvényt is elhalasztottak, például az Anglia-Hollandia barátságos labdarúgó mérkőzést, valamint a Carling Kupa meccseit, ami többek között a West Ham-et, a Crystal Palace-t és a Bristol City-t érintette. Hasonló sorsra jutott a Brandon Buzz zenei fesztivál is, de a legtöbb londoni nevezetesség megtekinthető volt, és megtartották a Yonex tollas világbajnokságot is.

London hivatalos promóciós ügynöksége, a London & Partners szóvivője, azt nyilatkozta az Event című brit lapnak, hogy „most még korai lenne megjósolni, hogyan hatottak a zavargások a turizmusra vagy a rendezvénypiacra. Tanulmányozzuk a helyzetet, és az érintett szektorokkal együttműködve megkeressük a megfelelő választ.” Figyelemmel kíséri a történéseket a 2012-es londoni olimpia szervezője, a Locog is. A múltbeli tapasztalatok egyébként arra lehet számítani, hogy London nagyon gyorsan magához tér a megrázkódtatásból, és elkezdődik a felépülés – tette hozzá a London & Partners.

Az Event Magazin olvasói mindenesetre nem ennyire optimisták. A www.eventmagazine.co.uk weblapon folyó szavazásban részt vevőknek csak valamivel több, mint 9 százaléka gondolta azt, hogy a londoni rendezvénypiacot nem érintették a zavargások. Több, mint 36 százalék szerint éppen ellenkezőleg, 54 százalék pedig azt mondta, hogy majd meglátjuk.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése