TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mennyire rombolták az augusztusi zavargások London mint rendezvényhelyszín imidzsét? A vélemények megoszlanak.

Az eddig megszokottnál korábban, már este 7-kor véget ért a program, és több volt a rendőr – ennyi nyomot hagytak az egymillió embert megmozgató, először elhalasztott, de aztán augusztus 28-án és 29-én végül megtartott Notting Hill Karneválon az augusztusi zavargások. Azt, hogy mennyire viselték meg a teljes londoni rendezvénypiacot, egyelőre kérdés.

Miután a zavargások képei bejárták a világot, több rendezvényt is elhalasztottak, például az Anglia-Hollandia barátságos labdarúgó mérkőzést, valamint a Carling Kupa meccseit, ami többek között a West Ham-et, a Crystal Palace-t és a Bristol City-t érintette. Hasonló sorsra jutott a Brandon Buzz zenei fesztivál is, de a legtöbb londoni nevezetesség megtekinthető volt, és megtartották a Yonex tollas világbajnokságot is.

London hivatalos promóciós ügynöksége, a London & Partners szóvivője, azt nyilatkozta az Event című brit lapnak, hogy „most még korai lenne megjósolni, hogyan hatottak a zavargások a turizmusra vagy a rendezvénypiacra. Tanulmányozzuk a helyzetet, és az érintett szektorokkal együttműködve megkeressük a megfelelő választ.” Figyelemmel kíséri a történéseket a 2012-es londoni olimpia szervezője, a Locog is. A múltbeli tapasztalatok egyébként arra lehet számítani, hogy London nagyon gyorsan magához tér a megrázkódtatásból, és elkezdődik a felépülés – tette hozzá a London & Partners.

Az Event Magazin olvasói mindenesetre nem ennyire optimisták. A www.eventmagazine.co.uk weblapon folyó szavazásban részt vevőknek csak valamivel több, mint 9 százaléka gondolta azt, hogy a londoni rendezvénypiacot nem érintették a zavargások. Több, mint 36 százalék szerint éppen ellenkezőleg, 54 százalék pedig azt mondta, hogy majd meglátjuk.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése