TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Véget ért a dm CSR-kampánya

2802
A dm drogerie markt üzletlánc 255 óvodát tudott támogatni "A Nap gyermekei" elnevezésű CSR kampányával.

A dm célja az volt a magyarországon első ízben megrendezett kampánnyal, hogy óvja a kiskorú gyermekeket a káros napsugaraktól, és megtanítsa őket arra, hogyan védekezzenek megfelelően, amikor kint játszanak a napon.

A kampány alapötletét a World Health Organisation (WHO) kutatási eredménye adta. Az adatok szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák, ebből közel 132.000 az egyik legveszélyesebbnek számító melanoma.  A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akik kiskorukban erősen leégtek.

„A naptejek mellett a kiválasztott intézmények a napon való helyes viselkedésre felhívó posztert, tanácsadófüzetet, színező lapokat és egy kimondottan erre a célra készült kedves dalocskát kaptak ajándékba. Mivel a legtöbb felnőtt jól ismeri a napozás veszélyeit, azért az óvodásoknak szánt tanácsadófüzetet úgy készítettük el, hogy az ő számukra is könnyen érthető legyen az üzenet, játékos formában, képekkel illusztrálva. „ – nyilatkozta Kanyó Roland PR menedzser.

A vásárlók segítségével 177.000 pont gyűlt össze, ami lehetővé tette, hogy a dm drogerie markt Magyarország egész területéről 255 óvodát tudott támogatni, amivel mintegy 25.000 óvodás gyermeket ért el.

„A kitűzött céloknál jóval többet tudtunk elérni" – folytatta a PR menedzser - "Nemcsak a szülők és óvodások figyelmét hívtuk fel a napvédelem fontosságára, de a többi vásárlónk is komolyan vette a problémát. ”

A pozitív fogadtatásnak köszönhetően a dm jövőre újra megszervezi a Nap gyermekei kampányt.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése