A dm célja az volt a magyarországon első ízben megrendezett kampánnyal, hogy óvja a kiskorú gyermekeket a káros napsugaraktól, és megtanítsa őket arra, hogyan védekezzenek megfelelően, amikor kint játszanak a napon.
A kampány alapötletét a World Health Organisation (WHO) kutatási eredménye adta. Az adatok szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák, ebből közel 132.000 az egyik legveszélyesebbnek számító melanoma. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akik kiskorukban erősen leégtek.
„A naptejek mellett a kiválasztott intézmények a napon való helyes viselkedésre felhívó posztert, tanácsadófüzetet, színező lapokat és egy kimondottan erre a célra készült kedves dalocskát kaptak ajándékba. Mivel a legtöbb felnőtt jól ismeri a napozás veszélyeit, azért az óvodásoknak szánt tanácsadófüzetet úgy készítettük el, hogy az ő számukra is könnyen érthető legyen az üzenet, játékos formában, képekkel illusztrálva. „ – nyilatkozta Kanyó Roland PR menedzser.
A vásárlók segítségével 177.000 pont gyűlt össze, ami lehetővé tette, hogy a dm drogerie markt Magyarország egész területéről 255 óvodát tudott támogatni, amivel mintegy 25.000 óvodás gyermeket ért el.
„A kitűzött céloknál jóval többet tudtunk elérni" – folytatta a PR menedzser - "Nemcsak a szülők és óvodások figyelmét hívtuk fel a napvédelem fontosságára, de a többi vásárlónk is komolyan vette a problémát. ”
A pozitív fogadtatásnak köszönhetően a dm jövőre újra megszervezi a Nap gyermekei kampányt.
Gyönyörű film!
© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése