TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Dalba öntött rajongók

2740
(SocialTimes) Innovatív Facebook kampánnyal rukkolt elő a Danone. Az ötlet jó, ám nem sok új rajongót hozott nekik.

A Danone készített egy applikációt, amellyel 200 ezer emberhez jutottak el a személyre szabott videók.

A felhasználók először engedélyezték, hogy az app hozzáférjen a profilukhoz, és az információk felhasználásával egy zenész előadta nekik a személyre szabott dalt, amelyet végül kiposztoltak a falukra. A zenész eközben egy hatalmas danonos dobozban ült.

A márka szerint lenyűgöző eredményt értek el a kampánnyal. A felhasználók átlagosan 18 perc 51 másodpercet töltöttek az applikáción. 5 nap alatt 1000 ember próbálta ki, és 200 ezer emberhez jutottak így el a Facebookon.

Ezek azonban nem hatalmas számok, bár talán nem is a lájk-gyűjtés volt a lényeg, hanem az, hogy az ötlet révén új oldaláról mutatkozhatott be a márka.

A kampány ügynöksége a brazil Wunderman volt.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése