TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Beindul a zöldségmarketing

2742
A dinnye kampány hatására a megtermelt mintegy 180 ezer tonna hazai gyümölcs 50 százalékát a magyarok fogyasztották el.

Mint arról korábban írtunk, hipermarketekben zajló kóstoltatást, valamint médiamegjelenéseket tartalmazott az augusztus végéig tartó, a dinnye fogyasztásösztönzését célzó kampány. 

A mintegy 20 millió forint költségvetésű promóció jól sikerült, mivel jelentősen növekedett a belföldi fogyasztás. Idén várhatóan a megtermelt mintegy 180 ezer tonna görögdinnye 50 százalékát a magyarok fogyasztották el – mondta Mártonffy Béla, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) elnöke az MTI-nek.

Hozzátette: a belföldi fogyasztás akár az 50 százalékot is meghaladhatja szeptember elejéig, ugyanis a szakemberek arra számítanak, hogy a kedvező időjárás miatt kitolódhat Magyarországon a görögdinnye szezonja.

Amennyiben a dinnyeszezon szeptember elején– esetleg közepén – ér véget, úgy a magyar dinnyetermelők megközelíthetik a korábbi évek 6-8 milliárd forintos bevételét az idén.

Mártonffy Béla kiemelte: a mostani sikeres dinnye promóció kapcsán a FruitVeB-nél arról döntöttek, hogy a jövőben más konkrét termékeket – például gombát – is célzott marketingtámogatásban részesítenek a fogyasztás növelése érdekében.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése