TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Beindul a zöldségmarketing

2742
A dinnye kampány hatására a megtermelt mintegy 180 ezer tonna hazai gyümölcs 50 százalékát a magyarok fogyasztották el.

Mint arról korábban írtunk, hipermarketekben zajló kóstoltatást, valamint médiamegjelenéseket tartalmazott az augusztus végéig tartó, a dinnye fogyasztásösztönzését célzó kampány. 

A mintegy 20 millió forint költségvetésű promóció jól sikerült, mivel jelentősen növekedett a belföldi fogyasztás. Idén várhatóan a megtermelt mintegy 180 ezer tonna görögdinnye 50 százalékát a magyarok fogyasztották el – mondta Mártonffy Béla, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) elnöke az MTI-nek.

Hozzátette: a belföldi fogyasztás akár az 50 százalékot is meghaladhatja szeptember elejéig, ugyanis a szakemberek arra számítanak, hogy a kedvező időjárás miatt kitolódhat Magyarországon a görögdinnye szezonja.

Amennyiben a dinnyeszezon szeptember elején– esetleg közepén – ér véget, úgy a magyar dinnyetermelők megközelíthetik a korábbi évek 6-8 milliárd forintos bevételét az idén.

Mártonffy Béla kiemelte: a mostani sikeres dinnye promóció kapcsán a FruitVeB-nél arról döntöttek, hogy a jövőben más konkrét termékeket – például gombát – is célzott marketingtámogatásban részesítenek a fogyasztás növelése érdekében.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése