TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nem csak házat, közösséget is épít

2730
A Praktiker online aktivitásainak fókuszában a tippek és ötletek állnak, illetve egy pályázat keretében a belsőépítész blogger az áruházlánc webshopjának választékából megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait.

Az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődőket kívánja egységbe kovácsolni a Praktiker a közösségi térben.

Az innováció és a márkaépítés jegyében a Praktiker stratégiai szerepet szán a jövőben az online vevőkapcsolatoknak, ezért a magyarországi leányvállalat az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődők számára létrehozta
saját közösségét a Facebookon.

A döntést több hónapos monitoring és elemzői munka előzte meg, melynek során a Praktiker kielemezte konkurenseit és a fogyasztói aktivitásokat a közösségi térben.

Az áruházlánc négy platformon van jelen a közösségi térben, hogy minél több hasznos tartalmat és információt tudjon biztosítani a vásárlók számára. A közösségépítés központi figurája Kovács Gabriella belsőépítész blogger, aki rendszeresen hasznos tippeket és ötleteket publikál. Valamint megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait is a Praktiker áruválasztékából egy pályázat keretében.

Minden hónapban más témában, más helyiséggel lehet pályázni, amelyek közül a belsőépítész négy projektet kiválaszt, ezekre vázlatokat készít. A legtöbb szavazattal rendelkező otthont nemcsak a virtuális térben, hanem a valóságban is felújítják a Praktiker szakemberei.

A blog és a Facebook mellett az Indavideo és a Youtube csatornán ötletes videók segítik a rajongókat, míg a Twitteren a Praktiker akciós ajánlatait lehet nyomon követni. Az online aktivitásokat a Csináld+ és a 4szoba internetes portálokon zajló megjelenések, illetve ppc kampányok, kereső-marketing és display hirdetések támogatják.

A celebmarketing eszköztárából merítve, a felújításokat bemutató pilot videókat a Groovehouse énekesé-nek, Judynak az otthonában forgatták.

A barkácsáruházak piacán az utóbbi időben – a gazdasági válság miatt – visszaesett a forgalom. A Praktiker a magas fokú márkaélménnyel a vásárlói bizalmat szeretné növelni. Emellett a stratégia része a webshop forgalmának növelése is, hiszen ez a hazai barkács szektor egyetlen internetes áruháza, amelyben több mint 40 ezer árucikk érhető el és rendelhető házhoz. Az online áruház a Praktiker Magyarország Facebook oldalán közvetlenül is elérhető.

A Praktiker az OMG social média divíziójával alakította ki integrált közösségi média stratégiáját.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése