TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nem csak házat, közösséget is épít

2730
A Praktiker online aktivitásainak fókuszában a tippek és ötletek állnak, illetve egy pályázat keretében a belsőépítész blogger az áruházlánc webshopjának választékából megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait.

Az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődőket kívánja egységbe kovácsolni a Praktiker a közösségi térben.

Az innováció és a márkaépítés jegyében a Praktiker stratégiai szerepet szán a jövőben az online vevőkapcsolatoknak, ezért a magyarországi leányvállalat az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődők számára létrehozta
saját közösségét a Facebookon.

A döntést több hónapos monitoring és elemzői munka előzte meg, melynek során a Praktiker kielemezte konkurenseit és a fogyasztói aktivitásokat a közösségi térben.

Az áruházlánc négy platformon van jelen a közösségi térben, hogy minél több hasznos tartalmat és információt tudjon biztosítani a vásárlók számára. A közösségépítés központi figurája Kovács Gabriella belsőépítész blogger, aki rendszeresen hasznos tippeket és ötleteket publikál. Valamint megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait is a Praktiker áruválasztékából egy pályázat keretében.

Minden hónapban más témában, más helyiséggel lehet pályázni, amelyek közül a belsőépítész négy projektet kiválaszt, ezekre vázlatokat készít. A legtöbb szavazattal rendelkező otthont nemcsak a virtuális térben, hanem a valóságban is felújítják a Praktiker szakemberei.

A blog és a Facebook mellett az Indavideo és a Youtube csatornán ötletes videók segítik a rajongókat, míg a Twitteren a Praktiker akciós ajánlatait lehet nyomon követni. Az online aktivitásokat a Csináld+ és a 4szoba internetes portálokon zajló megjelenések, illetve ppc kampányok, kereső-marketing és display hirdetések támogatják.

A celebmarketing eszköztárából merítve, a felújításokat bemutató pilot videókat a Groovehouse énekesé-nek, Judynak az otthonában forgatták.

A barkácsáruházak piacán az utóbbi időben – a gazdasági válság miatt – visszaesett a forgalom. A Praktiker a magas fokú márkaélménnyel a vásárlói bizalmat szeretné növelni. Emellett a stratégia része a webshop forgalmának növelése is, hiszen ez a hazai barkács szektor egyetlen internetes áruháza, amelyben több mint 40 ezer árucikk érhető el és rendelhető házhoz. Az online áruház a Praktiker Magyarország Facebook oldalán közvetlenül is elérhető.

A Praktiker az OMG social média divíziójával alakította ki integrált közösségi média stratégiáját.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése