TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ne nevess!

2720
(SocialTimes) Az online kampányok lényege, hogy szórakoztassák a rajongókat. Kivéve, ha ezt megtiltják!

Az online célközönség elérését rengeteg fejtörés és tervezés előzi meg, ám a legjobb ötletek általában egyszerűek, és okosak. Az angol Frijj italmárka vicces játékos kampánnyal állt elő új turmixuk bevezetéséhez.

Elindítottak egy weboldalt, amely neve már sokat elárul a játék lényegéről: ha nevetsz, veszítesz. Az oldal rengeteg vicces és váratlan YouTube videót mutat a játékosnak, és méri, hogy mennyi ideig nem neveti el magát azokon. Mindehhez csupán egy webkamerára van szükség, az arcfelismerő technológia pedig megállapítja, hogy nevet-e vagy sem.

Az ötlet alapja egyébként az volt, hogy a márka nem szeretné, ha kinevetnék az új ízesítésű italukat, amelyben lépesmézes csoki örvény van, lekváros fánkkal és ragadós karamella pudinggal.

A játék lehetővé teszi azt is, hogy az elért időt kiposztolják a Facebookra vagy a Twitterre egy nevetős pillanatképpel kísérve. Az időmérésből így verseny alakulhat ki.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése