TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(Nemzeti Sport) Az Angol Labdarúgó-szövetség (FA) és fő partnere, a Budweiser különös módon ír futballtörténelmet: az FA-kupa egyik előselejtezője lesz az első mérkőzés, amelyet a szurkolók teljes egészében, élő videoközvetítésben tekinthetnek meg a Facebookon.

A meccs a várakozások szerint legfeljebb néhány száz embert vonzana a helyszínre, a közvetítéssel azonban a potenciális közönség 700 millióra nőtt.

A bogarat az FA-t 24 millió fonttal szponzoráló Budweiser ültette a szövetség fülébe, a technikai megvalósítás is sikerült, így pénteken a sörös cég közösségi oldalán lehet nézni a két kiscsapat mérkőzését.

Iain Newell, a Budweiser marketingigazgatója nagyon büszke a “találmányra”.

“Az FA-kupa ebben a szezonban 140 éves, és azzal tudjuk az elkötelezettségünket a legjobban megmutatni, hogy közvetítjük világszerte a Facebookon a sorozat nyitó mérkőzését. Ez még sosem történt meg korábban, és úgy hisszük, a szurkolóknak és a kluboknak is remek lehetőséget biztosít ez az ötlet” – mondta a Reuters hírügynökségnek.

Az FA-kupa selejtezőit elméletileg szabadon lehetne közvetíteni a Facebookon (a közvetítéspremier két csapata névleges díjat kap azért, mert ezt engedi), az első körben viszont már a jogtulajdonos nagyágyúk (ITV, ESPN) is beleszólhatnak a szórásba.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése