TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(Mai Piac) A Magyar Idegenforgalmi és Területfejlesztési Egyesület kiadásában jelent meg az új sajtóorgánum, mely hazánk lokális portékáit és az egészséges életmódot népszerűsíti.

Nemrégiben jelent meg a Magyar Idegenforgalmi és Területfejlesztési Egyesület kiadásában a Helyi Termék Magazin első száma. A hiánypótló kiadvány segít eligazodni a lokális termékek világában, egyfajta iránytű, amely az egészséges életmódot, a tudatos vásárlást, az élelmiszerbiztonság szabályainak betartását, és a “helyben helyit" elvét, azaz a lakókörnyezetünk közvetlen környezetében megtermelt egészséges élelmiszerek fogyasztását népszerűsíti.
A lap szerkesztősége igyekszik a szórakoztató olvasmányok mellett sok hasznos információt is megosztani az olvasókkal. Például, hogy valójában mi számít helyi terméknek, hol és milyen fesztivált rendeznek, valamint felsorolják a táplálkozáshoz, vásárláshoz, az élelmiszerbiztonsághoz kapcsolódó weboldalak címeit, a nagyobb budapesti és vidéki piacok elérhetőségeit is.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése