TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Arctréning és márkaépítés

2678
A Hír24 hírportál újrapozícionálására és a re-launch kampány kidolgozására a Sanoma Media a Neo Interactive-ot kérte fel.

A Hír24.hu indulása óta jelentős olvasóbázist épített, de az erős hírpiaci versenyben a további növekedési célok eléréséhez szükségessé vált az oldal átpozícionálása.

A weboldal a jövőben a korábbinál szélesebb célcsoport megszólítására törekszik, ezért mind márkaígéret, mind szerkesztőségi tartalom szempontjából megújul. Az átpozícionálás stratégiai előkészítésében a Neo Interactive tanácsadóként vett részt.

A márka újrabevezetését a Sanoma offline és online kampánnyal is támogatja, melyekhez a kreatívokat szintén az ügynökség készítette. A hirdetések a Hír24.hu szórakoztató sokszínűségét és informatív jellegét hivatottak bemutatni.

A kreatív koncepció központjában az arctréning áll, melyre mindenkinek szüksége van, ha a Hír24.hu-t olvassa, hiszen a megújult portál sokszínű híreire az arca ezerféleképp reagál majd. Az arctréning koncepciót a komplex digitális eszközökön túl tv-reklámra, rádiószpotra és sajtómegjelenésekre dolgozták ki.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése