TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Arctréning és márkaépítés

2678
A Hír24 hírportál újrapozícionálására és a re-launch kampány kidolgozására a Sanoma Media a Neo Interactive-ot kérte fel.

A Hír24.hu indulása óta jelentős olvasóbázist épített, de az erős hírpiaci versenyben a további növekedési célok eléréséhez szükségessé vált az oldal átpozícionálása.

A weboldal a jövőben a korábbinál szélesebb célcsoport megszólítására törekszik, ezért mind márkaígéret, mind szerkesztőségi tartalom szempontjából megújul. Az átpozícionálás stratégiai előkészítésében a Neo Interactive tanácsadóként vett részt.

A márka újrabevezetését a Sanoma offline és online kampánnyal is támogatja, melyekhez a kreatívokat szintén az ügynökség készítette. A hirdetések a Hír24.hu szórakoztató sokszínűségét és informatív jellegét hivatottak bemutatni.

A kreatív koncepció központjában az arctréning áll, melyre mindenkinek szüksége van, ha a Hír24.hu-t olvassa, hiszen a megújult portál sokszínű híreire az arca ezerféleképp reagál majd. Az arctréning koncepciót a komplex digitális eszközökön túl tv-reklámra, rádiószpotra és sajtómegjelenésekre dolgozták ki.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése