TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Arctréning és márkaépítés

2678
A Hír24 hírportál újrapozícionálására és a re-launch kampány kidolgozására a Sanoma Media a Neo Interactive-ot kérte fel.

A Hír24.hu indulása óta jelentős olvasóbázist épített, de az erős hírpiaci versenyben a további növekedési célok eléréséhez szükségessé vált az oldal átpozícionálása.

A weboldal a jövőben a korábbinál szélesebb célcsoport megszólítására törekszik, ezért mind márkaígéret, mind szerkesztőségi tartalom szempontjából megújul. Az átpozícionálás stratégiai előkészítésében a Neo Interactive tanácsadóként vett részt.

A márka újrabevezetését a Sanoma offline és online kampánnyal is támogatja, melyekhez a kreatívokat szintén az ügynökség készítette. A hirdetések a Hír24.hu szórakoztató sokszínűségét és informatív jellegét hivatottak bemutatni.

A kreatív koncepció központjában az arctréning áll, melyre mindenkinek szüksége van, ha a Hír24.hu-t olvassa, hiszen a megújult portál sokszínű híreire az arca ezerféleképp reagál majd. Az arctréning koncepciót a komplex digitális eszközökön túl tv-reklámra, rádiószpotra és sajtómegjelenésekre dolgozták ki.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése